In mijn 2019 jaaroverzicht ([EJL-ITP] 2019: Zweedse paardendromen komen uit!) bleek er veel intresse te zijn in een volgtopic om mijn (paarden) leven hier in Zweden te delen

Ik zal mezelf even kort voorstellen
Mijn naam is Aniek en ik ben begin 2018 naar Zweden verhuist. In het dagelijks leven studeer ik een Master in Dierwetenschappen. Mijn focus ligt voornamelijk op de paardensport, en dan met name voeding en trainings-leer. Ik hoop hier uiteindelijk ook in te gaan werken! Mijn grootste intresse in de paarden is bij de endurance sport, en zo rijd ik ook bij een vriendin op stal die een semi-professionele endurance ruiter is in het Zweedse team! Ik ga veel mee op wedstrijd om te groomen en hoop zelf in 2020 mijn eerste endurance wedstrijd te rijden
Naast de paarden ben ik graag in de natuur te vinden, en spenderen mijn vriend en ik de prachtig lange zomerdagen vaak in het bos om te hardlopen, hiken of (wild)kamperen, oftewel: het ultieme Scandinavische buitenleven!
Ik ben ook te volgen via instagram: @aniek.oosterhoff
Het dressuurwerk vond hij wat minder, we hebben vnl gewerkt aan de flexibiliteit en buiging in stap, en dat is lastig en saaaaaaai. Mijn andere favoriet Gamgee was ook mee, en zetten zijn eerste passen weer onder het zadel na zijn peesblessure met Josefin. Al met al een hele geslaagde training 

Hij lijkt wel een drachtige merrie
Het is echt een natte modderboel hier overal. Zit voor het eerst in m'n leven te wachten op een dik pak sneeuw
Ik ben niks gewend!
ik volg! Gaaf hoor, al je ervaringen om te lezen