Wat een geweldig jaar! 2019 met mijn jonge merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

immanuela29

Wat een geweldig jaar! 2019 met mijn jonge merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 22:26

Wat een jaar was 2019. Ik kan het eigenlijk nog niet helemaal geloven dat het nu al bijna voorbij is. Maar daar zijn we dan.
En wat een jaar was dit. Nou, laten we maar beginnen met mijn verhaaltje van dit jaar met Victory;

1. Victory heb ik pas sinds september 2019, gekocht als onbeleerd paard. Dus elk stapje dat we maken, is voor mij al een reden om te feesten, zoals hier, voor het eerst ooit zonder zadel rijden! **\O/**
Afbeelding

2. En de eerste keer ooit dat we gingen springen! Hiervoor heeft ze natuurlijk wel nog aan de hand en los gesprongen, voordat ik dit alleen al aandurfde :')
Afbeelding

3. Fotoshoots deden we ook nog steeds aan, want ik wil gewoon zoveel mogelijk foto's van de paarden. Alleen vond Victory het in het begin overal eng als we naar buiten gingen, dus een foto maken buiten was een enorme opgave. Maar zoals je hier kan zien, lukte het uiteindelijk wel. :')
Afbeelding

4. En gewoon naar buiten blijven gaan, uitstappen, aan de hand. Met meer paarden. Ervoor zorgen dat ze het juist leuk vond om lekker naar buiten te gaan! En nu is ze gelukkig helemaal niet bang meer daarvoor.
Afbeelding

5. En blackshoots blijven ook geweldig
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. Tussendoor ook nog eens wat rijden, natuurlijk wilde ik het niet te vaak doen. Ik wil niks overhaasten bij haar. Ze is nu 4 jaar jong. En ik wil dat ze gewoon alle tijd moet krijgen om sterk te worden. Dus reden we echt niet vaak.
Deze foto was gemaakt voor koningsdag, want ik vond het absoluut geen probleem om eens een keertje helemaal in het oranje verkleed te gaan. Alleen, terwijl ik mij focus op het rijden, is Victory de echte fotomodel en geeft alle aandacht aan de camera's aan de zijkant van de baan :')
Afbeelding

8. Sommige trucjes heb ik haar iets te goed geleerd. Zoals het 'kusje geven'. Die beheerst ze zo erg, dat ze maar kusjes blijft geven. :')
Afbeelding

9. Ze lijkt hier wel een pony zeg! :')
Afbeelding

10. Zelfs in augustus hebben we nog een wedstrijd kunnen rijden! Wat was ik trots op haar, want ook al hadden we dan niet gewonnen. Was ik toch trots op d'r. Omdat ik haar zelf opgeleid had en we gewoon het proef en het parcour rond waren gekomen!
Afbeelding

11. Maar het rijden had toch zeker wel z'n ups en downs. En had ik het idee dat het heel erg minder begon te gaan. Dus besloot ik om extra lessen te nemen! We zijn er nog steeds niet, maar van een vier jarige wil ik natuurlijk nog niet teveel vragen.
Afbeelding

12. Maar na de lessen begon het rijden steeds beter te gaan!
Afbeelding

13. Het is absoluut geen 'pony' meer :') Ze is in vijf maanden al 5 centimeter gegroeid!
Afbeelding

14. Het springen gaat nu ook al stukken beter! Ja, het is nog steeds niet zo hoog. Maar ik wil liever eerst werken aan de techniek. :7
Afbeelding

15. En om het nog af te sluiten mijn favorietste foto tot nu toe van ons tweetjes! Om deze forum mee af te sluiten.
Afbeelding

Ik heb nog veeeeel meer leuke foto's die ik zou willen delen. Maar dat zit je op een limiet van 15 foto's. Nou, op naar een sportief 2020! Wow. 2020, we leven nu echt in de toekomst jongens. :')

mika11

Re: Wat een geweldig jaar! 2019 met mijn jonge merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 22:53

Een fijn paard lijkt mij, je merrie heeft een ontzettend lieve uitstraling :)

immanuela29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-19 21:27

Barbet schreef:
Een fijn paard lijkt mij, je merrie heeft een ontzettend lieve uitstraling :)

Ja, ze heeft zo'n lieve uitstraling :j <3

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 08:46

Wat een ontzettend leuk paard! Jullie zijn een prachtig stel samen.

En die kusjesfoto (met tong!!) _O-

immanuela29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-19 17:39

Speirs schreef:
Wat een ontzettend leuk paard! Jullie zijn een prachtig stel samen.

En die kusjesfoto (met tong!!) _O-

Dankjewel! :D Jaa, haar kusjes zijn altijd vreemd :')

matespony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 20:47

Gaaf paard! <3

knorrieporie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 21:36

Er spreekt zoveel liefde voor je paard uit :+: