Het eerste, veelzijdige jaar met mijn Elsa

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesNatje

Het eerste, veelzijdige jaar met mijn Elsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 21:33

Omdat ik het altijd zo leuk vind terug te kijken op de mooie momenten met mijn pony heb ik besloten ook een EJL topic te maken! Ik ben écht enorm trots op Elsa en wat ze allemaal al heeft gedaan het afgelopen jaar. Elsa is een 4 jarige merrie en sinds de zomer 2018 van mij :D

Van januari heb ik al gelijk geen foto's dus begin ik met februari.
Af en toe een klein stukje galop meepakken, wat ze al super doet!
Afbeelding

Afbeelding

Maart, ook genoeg tijd om lekker paard te zijn en gek te doen <3
Afbeelding

In april wat goefend met het springen :')
Afbeelding

Mei weer geen foto's van gevonden dus door naar Juni. Vanwege de temperaturen lekker rustig aan gedaan deze zomer. Wel wezen pootjebaden en een onderling FNRS wedstrijdje meegepakt voor de ervaring.
Afbeelding

Afbeelding

In Juli zijn we samen een nachtje weggeweest. 23 km gewandeld richting de camping. Daar in een tentje naast haar weiland en hebben we de volgende dag een heerlijk kort en ontspannen bosritje gemaakt. Dit was natuurlijk best veel voor haar koppie dus zijn we na het ritje weer opgehaald met de trailer om thuis bij te komen.
Afbeelding

Augustus weer geen foto's, ik had iets meer mijn aandacht bij de bruiloft van mijn moeder <3 *\o/*
September stond in het teken van tripalons rijden! Totaal zonder verwachtingen, puur voor de ervaring.
Eerst de tripalon in Laren, samen met haar en mijn maatjes :j Alles was heel spannend maar ze heeft het super gedaan!
Afbeelding
Later samen met 2 voor haar onbekende pony's de tripalon van Bussloo gereden. Dit ging boven verwachting goed, ze leek het spelletje te snappen, zelfs voorop een groot deel van de 'cross'hindernissen in één keer gesprongen! Zo ontzettend trots op haar!
Afbeelding

Aangezien dit allemaal zo lekker ging toch ook de oefencross van Broekelo meegereden. Ook dit weer met het idee van ervaring opdoen en de weken hieromheen wat rustiger aan doen. Wauw, op 1 weigering na de hele cross vol vertrouwen alles gesprongen! Daarom zelfs een paar hogere meegepakt omdat ik van dit vertrouwen graag gebruik wilde maken bij de hindernissen waarbij ik dit wel aandurfde {:}
Afbeelding

Daarnaast heeft mijn nichtje een paar foto's gemaakt die toch wel heel gaaf zijn geworden
Afbeelding
Afbeelding

Ook mocht Elsa in oktober mee naar de Freestyle Academy, waar ik een opleiding volg bij Emiel Voest
Afbeelding

En achja, een beetje gek doen af en toe
Afbeelding

In November een springlesje meegepakt op de manege, wat ook weer super ging!
Afbeelding

Helaas vlak hierna op een buitenritje een stomme struikel gemaakt en een dikke pees.. Bleek gelukkig niet stuk maar wel flink geïrriteerd. Gelukkig zijn we nu van de boxrust af en weer heel rustig aan het opbouwen!

Al met al hebben we een heel fijn jaar gehad samen, veel gedaan maar natuurlijk vanwege haar leeftijd tussen de ongewone activiteiten door genoeg tijd om rustig aan te doen of alleen te spelen :j

immanuela29

Re: Het eerste, veelzijdige jaar met mijn Elsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:45

Wat een super leuk en lief paardje heb je toch ook! <3 Jullie hebben veel leuks gedaan dit jaar en echt super leuke foto's! Gewoon lekker genieten <3

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-19 21:41

immanuela29 schreef:
Wat een super leuk en lief paardje heb je toch ook! <3 Jullie hebben veel leuks gedaan dit jaar en echt super leuke foto's! Gewoon lekker genieten <3

Dankjewel, komt zeker goed! :)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 21:43

Wat voor een ras is het? Leuke pony. :D

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-19 21:59

Change3x schreef:
Wat voor een ras is het? Leuke pony. :D

Haar vader is een tinker, moeder weet ik niet precies, maar eh een schimmel ;)

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 22:22

Haaaaa die Marloes! :D leuk overzichtje! Mooie foto's van je knappe Elsa <3
Groetjes je opleidingsvriendinnetje Marieke :D

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-19 22:26

marsyl schreef:
Haaaaa die Marloes! :D leuk overzichtje! Mooie foto's van je knappe Elsa <3
Groetjes je opleidingsvriendinnetje Marieke :D

Haha! Altijd leuk om de hoogtepunten terug te zien! <3

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 08:54

Wat een leuke dingen hebben jullie samen gedaan. Superleuke pony om te zien is ze ook!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:22

Super leuk overzicht met je veelzijdige pony....Elsa is leuk getekend ...
Heel veel plezier met jullie volgende avonturen..

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:09

De twee allerleukste <3 Op volgend jaar een jaar zonder pech en nog meer foto's!!