Van januari heb ik al gelijk geen foto's dus begin ik met februari.
Af en toe een klein stukje galop meepakken, wat ze al super doet!

Maart, ook genoeg tijd om lekker paard te zijn en gek te doen

In april wat goefend met het springen

Mei weer geen foto's van gevonden dus door naar Juni. Vanwege de temperaturen lekker rustig aan gedaan deze zomer. Wel wezen pootjebaden en een onderling FNRS wedstrijdje meegepakt voor de ervaring.

In Juli zijn we samen een nachtje weggeweest. 23 km gewandeld richting de camping. Daar in een tentje naast haar weiland en hebben we de volgende dag een heerlijk kort en ontspannen bosritje gemaakt. Dit was natuurlijk best veel voor haar koppie dus zijn we na het ritje weer opgehaald met de trailer om thuis bij te komen.

Augustus weer geen foto's, ik had iets meer mijn aandacht bij de bruiloft van mijn moeder

September stond in het teken van tripalons rijden! Totaal zonder verwachtingen, puur voor de ervaring.
Eerst de tripalon in Laren, samen met haar en mijn maatjes

Later samen met 2 voor haar onbekende pony's de tripalon van Bussloo gereden. Dit ging boven verwachting goed, ze leek het spelletje te snappen, zelfs voorop een groot deel van de 'cross'hindernissen in één keer gesprongen! Zo ontzettend trots op haar!

Aangezien dit allemaal zo lekker ging toch ook de oefencross van Broekelo meegereden. Ook dit weer met het idee van ervaring opdoen en de weken hieromheen wat rustiger aan doen. Wauw, op 1 weigering na de hele cross vol vertrouwen alles gesprongen! Daarom zelfs een paar hogere meegepakt omdat ik van dit vertrouwen graag gebruik wilde maken bij de hindernissen waarbij ik dit wel aandurfde

Daarnaast heeft mijn nichtje een paar foto's gemaakt die toch wel heel gaaf zijn geworden

Ook mocht Elsa in oktober mee naar de Freestyle Academy, waar ik een opleiding volg bij Emiel Voest

En achja, een beetje gek doen af en toe

In November een springlesje meegepakt op de manege, wat ook weer super ging!

Helaas vlak hierna op een buitenritje een stomme struikel gemaakt en een dikke pees.. Bleek gelukkig niet stuk maar wel flink geïrriteerd. Gelukkig zijn we nu van de boxrust af en weer heel rustig aan het opbouwen!
Al met al hebben we een heel fijn jaar gehad samen, veel gedaan maar natuurlijk vanwege haar leeftijd tussen de ongewone activiteiten door genoeg tijd om rustig aan te doen of alleen te spelen