1. In februari heb ik mijn sulky omgeruild voor een vierwieler. Dat is de beste keuze ooit geweest. We gingen met sprongen vooruit, maar doordat we meer gingen mennen moesten we ook... schoenen shoppen!

2. Daarna een keer meegedaan aan een mini oefenmarathon. De eerste keer dat ze het spelletje begon te begrijpen en dat ze pittig fanatiek werd

3. Verder lekker buiten rijden en eens in de week lessen bij de vereniging.

4. En gezellig op menweekend met mijn vader en vriend als groom. Mooi weer, wat wil een mens nog meer?

5. En het leukste is dan natuurlijk samen wakker worden, haha "goeiemorgen"

6. En tja, ik denk dat de meesten het wel kennen... Denk je in de zomer mooi een buitenrit te maken, kom je ineens in zo'n zomerse plensbui. Dus samen schuilen onder de boom. Annika op rust. Ik balen van de regen, maar tegelijkertijd genieten van de bilspieren die ze heeft ontwikkeld.

7. Verder heeft mijn moeder in de zomer nog een keer foto's gemaakt.

8. En een shetlander zou geen shetlander zijn als ze niet zou uitbreken

9. En daarna komen schooien om een korstje brood...

10. Gewoon leuk.

11. Intussen veel gemend binnen en buiten. Zowel dressuur als vaardigheid als ook wel eens een minimarathon. Ze begint het steeds beter te begrijpen, dus de lijnen worden steeds beter en we zijn steeds meer op elkaar ingespeeld. Super leuk zoals aan mijn gezicht ook wel te zien is.

12. Doordat we toch wel regelmatig mennen, heb ik besloten Annika een jachtpatroon te geven. Wij noemen het een racestreep, haha. En gelijk even de nieuwe deken gepast.

13. Een lieve vriendin van mij heeft ook nog wat herfstfoto's gemaakt van mij en Annika. Helaas pas geschoren, dus niet zo charmant. En niet te kritisch allemaal, ik scheer normaal koeien in plaats van paarden.

14.

15. En tot slot nog een foto dat we op menweekend waren in de Veluwe. Helaas was de heide al uitgebloeid, maar toch blijft het genieten daar met die mooie herfstkleuren.

Ik hoop dat iedereen net zo'n leuk paardenjaar heeft gehad als ik, want zeg nou zelf die kleine pony is toch kei leuk

Voor iedereen alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!