Twee mooie foto's van mijn vriendje tijdens een fotoshoot van Arginy fotografie.
Mijn meisje, Bonnie, raakte in juni 2018 ook geblesseerd en toen had ik dus ineens ipv twee rijpaarden, twee zorgenkindjes. Bonnie bleek een peesschedeontsteking te hebben, waar ze in augustus 2018 aan geopereerd is. Daarna zijn we gaan revalideren. Dit heeft een hele tijd in beslag genomen, maar in januari reden we weer kleine stukjes. Helaas stond ze in februari ineens stokkreukel. Ik vermoedde een peesblessure aan haar geopereerde been. Ik kon wel janken.

Daar stond ze met al haar dure spullen, in de hoop dat het snel beter zou worden.

Het kon haar niet zoveel schelen.
Ik wist intussen natuurlijk wel wat de manier was om een peesblessure te behandelen, dus heb er geen dierenart meer bij gehaald en haar gewoon 8 weken stil gezet. Gelukkig werkte dit en in mei kon ik eindelijk weer wat met haar gaan doen.

Mijn grote glimlach zegt wel hoe blij ik daarmee was.
Intussen had ik het zo gehad met al die blessures en opperde iemand of het een idee was om een ander paard aan te schaffen, omdat ik paardrijden echt nodig heb om mijn hoofd leeg te maken. Ik ben daar over na gaan denken en aangezien ik dacht dat Billy het niet heel lang meer vol zou houden, was het best een optie om er een rijpaard bij te kopen, want dan waren ze ook maar vast gewend. Vriendlief overgehaald en half mei hadden we kudde-uitbreiding: Guinness kwam erbij.

Hier hadden we hem net opgehaald en bij zijn nieuwe 'familie' in de wei gezet. Het ging meteen super.
Guinness is een Deens Warmbloed van intussen 4 jaar oud. Hij was ontzettend afwachtend en een beetje angstig naar mensen toen ik hem kocht. Maar wel heel nieuwsgierig. Inmiddels is het echt een grote lieverd en kan ik al veel met hem. Volgend jaar gaat hij in training om verder beleerd te worden. De eerste stappen hebben we zelf al gemaakt.

Nog een mooie foto van mijn reus.

Bonnie en ik reden weer rustig mee in de les op de vereniging.

Ze had weer eens lomp gedaan en een gat in haar hoofd.. Er moest een nietje in.

Ook zij moest mee op de foto tijdens de fotoshoot.

En 1 september trouwde ik met mijn grote liefde

Waarna ik in mijn trouwjurk met Bonnie model mocht staan voor Equishoots.

Verder hobbelen we nu lekker door de Loonse en Drunense duinen en gaat alles zijn gangetje. Een veel beter jaar dan 2018 dus.

Bedankt voor het lezen. Op naar een mooi 2020!