Leuke tips voor 'kerstoutfit' paard en ruiter gevraagd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Leuke tips voor 'kerstoutfit' paard en ruiter gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-19 17:32

Hallo,

Ik hoop dat dit topic hier goed staat want ik zou graag jullie tips willen. Ik heb nu sinds maart mijn eigen paard en op stal wordt er volgende week en soort 'kerstconcours' georganiseerd. Gewoon voor de leuk. Het is een soort parcours die je moet afleggen inclusief langs dingen zoals plastic etc. Heb geen flauw idee of ik mijn paard zover krijg, maar ach als je niet mee doet dan weet je het sowieso niet en kan altijd afstappen. Tevens een mooi moment om te kijken hoe ons vertrouwen in elkaar is :+ . Enfin er wordt ook gevraagd om te 'verkleden'. En als ik dat lees komt het pennymeisje toch weer naar boven :'). Nu vroeg ik mij af of hier bakkers waren met leuke tips. Ik wil in kerststijl en houd zelf enorm van glitter maar wil er tegelijkertijd niet heel veel geld aan kwijt zijn. Zelf zat ik heel misschien te denken van die lichtjes in zijn manen, maar weet nog niet helemaal hoe hij reageert. Ik heb gelukkig wel een paard die heel gemakkelijk is.

Mochten jullie tips hebben, laat het me weten!

Alvast bedankt (en fijne kerstdagen :D)

wennydam

Re: Leuke tips voor 'kerstoutfit' paard en ruiter gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 15:03

Ik heb ook elk jaar mee gedaan met een kerst concours bij mij in de buurt, helaas dit jaar niet omdat ik moet werken. Ik reed altijd met mijn verzorg Fjord. Ik had een sjabloon uitgeknipt in een ster en die op de kont gelegd. daarna gespoten met glitter haar spray. Ik had bij mijzelf een kerstmuts geknipt en deze op mijn cap gemaakt met veters. Ik heb helaas geen foto's zo bij de hand.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 16:35