Esprit is mijn 10 jarige Special D merrie en is inmiddels 4 jaar in mijn bezit.
Januari:
Deze maand gingen we voor het eerst op dressuur wedstrijd, waar we thuis kwamen met 173,5 en 172 punten. Genoeg verbetering dus.
Ook maakte we foto’s in de sneeuw!

Februari:
We blijven lekker verder trainen en plezier maken. Met oa voor het eerst zonder andere paarden naar het strand!

Maart:
We gingen op crossles, want ik wilde het crossen dit seizoen wat meer op pakken! Zo reden we dus onze eerste oefencross in Ede op 31 maart

April:
Mijn grote vriendin was jarig! En niks is ons te gek dus daar moeten we gebruik van maken. Ook ons dressuurwerk ging steeds meer vooruit.

Mei:
Nog meer trainen en nog meer strand avonturen, oa met de drone van mijn broertje

Juni:
Ik weet niet wat we hier allemaal hebben uitgespookt, maar er zijn niet heel veel spectaculaire foto’s van juni haha!

Juli:
Crossjesssss en vakantie!! Aangezien wij in de randstad wonen is een week vakantie met de paarden en vriendinnen op de veluwe echt heerlijk!

Tussenstop voor een ijsje

Augustus:
Nog meer crossen en een super toffe fotoshoot door DVR-Fotografie.

September:
Ook deze maand zijn we veel op stap geweest, wat oefencrossjes gereden en wat oefenrondjes wezen springen. oa op het terrein van het CHIO

Oktober:
Nóg meer naar het strand en ook weer eens een keertje een dressuur wedstrijd. Wat resulteerde in een oranje lintje en een winstpuntje

November:
Onze aller eerste officiële springwedstrijd op Indoor Bodegraven.

December:
Van December heb ik nog geen foto’s. Deze maand doen wij het lekker rustig aan.. eind vd maand gaan we nog een keertje op wedstrijd maar verder hebben we niks geplanned staan!
Ik ben super blij met alles wat we dit jaar gedaan hebben, hier had ik vorig jaar alleen maar van durven dromen.
Op naar een plezier en succesvol 2020.