Santi en ik hebben samen weer veel avonturen beleefd. Hij wordt ieder jaar knapperder en stoerder!
In februari deden we een clinic bij Arne Koets. Gewerkt aan onder andere passage, dat vindt hij nog een lastige oefening.

En voor het eerst op vreemde locatie zonder hoofdstel gereden. En dan maar gelijk even garrocha oefenen.

In mei hebben we weer een fantastisch Rossfechten Symposium meegemaakt bij Arne thuis in Duitsland.

In het voorjaar lekker gespeeld met hoofdstelloos rijden en garrocha.
In juli mocht Santi mee doen met een demonstratie barokke rijkunst bij Huis Doorn.

Kwam goed van pas dat we met passage geoefend hadden, al vindt hij het nog steeds lastig.
In de zomer zijn we een week op strandvakantie geweest in Renesse, heerlijke strandritten gemaakt en iedere avond samen gezwommen.

In mei en augustus ook weer clinics bij Arne gereden & in augustus ook nog geschermd tijdens de clinic.

En in het najaar is Santi voor het eerst meegegaan op veldslag als Rode Lansiers paard. Hij is al eens eerder meegeweest maar dit keer heeft hij echt meegedaan met de veldslag zelf. Hij was superbraaf en gaf gelukkig weinig om de kannonen.
Tijdens het weekend hebben we ook nog achter de schermen wat geoefend met lans- en sabeldrills.
Van de slag heb ik helaas geen foto's, dus later heeft Amanda Melchior hem nog even vastgelegd in z'n Lansierskloffie.

Verder zijn we dit jaar ook begonnen met dameszadel rijden! Helaas nog geen mooie foto's van, maar hier een still uit een video:

Eerste keer met een Engels dameszadel tien minuutjes gestapt, ik vond 't best spannend.

En dan tenslotte de foto die denk ik weer geeft hoe we dit jaar nog meer naar elkaar toegegroeid zijn. Hij is niet alleen de knapste maar ook de liefste!