Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsiegek schreef:Je zou even kunnen checken voor en na het hevige vuurwerk. Ze zullen misschien even gaan rennen maar er tussen springen is dan geen optie. Dus of je er nu wel of niet bij bent, je kan er weinig aan veranderen.
Nala schreef:horsiegek schreef:Je zou even kunnen checken voor en na het hevige vuurwerk. Ze zullen misschien even gaan rennen maar er tussen springen is dan geen optie. Dus of je er nu wel of niet bij bent, je kan er weinig aan veranderen.
Dat weet ik natuurlijk. Maar stel, er gaat eentje vol door het hek of op zijn plaat door het rennen, dan vind ik het toch wel een heel prettig idee dat er iemand is.
Nala schreef:horsiegek schreef:Je zou even kunnen checken voor en na het hevige vuurwerk. Ze zullen misschien even gaan rennen maar er tussen springen is dan geen optie. Dus of je er nu wel of niet bij bent, je kan er weinig aan veranderen.
Dat weet ik natuurlijk. Maar stel, er gaat eentje vol door het hek of op zijn plaat door het rennen, dan vind ik het toch wel een heel prettig idee dat er iemand is.
little_birdy schreef:Ik vind het niet kunnen dat de stalhouder er niet is en dus geen vervanger heeft geregeld
Femke_Tweety schreef:Maar dierenarts of brandweer bellen indien nodig kan altijd.
En dan liefst niet als je na een half uur eens gast controleren, want met pech is dat te laat.