Onze 4 nieuwe aanwinsten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lightninggg

Onze 4 nieuwe aanwinsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-19 19:46

Laten we onze 4 nieuwkomers even voorstellen.
Half oktober zag ik een advertensie van een grote shet op fb. Helemaal niet op zoek naar een shet maar deze stond mij wel aan. We gingen kijken en dezelfde avond stond Sammeke in de stal. Sammeke is een 8 jarige shet van 1m05 groot en was op dat moment onbeleerd. Ondertussen gaat hij zelfs al mee op jumping.

Afbeelding

Afbeelding

Begin november gingen we naar de paardenmarkt, we gingen absoluut niets kopen want we hadden net Sammeke gekocht. Tot we dus voorbij Cassius wandelden en 's avonds stond ook Cassius in de stal. Cassius is een 3 jarige Welsh van 1m24 groot.

Afbeelding

Afbeelding

Eind november ging het dan ineens snel. Ze boden mij een enorm interessante D pony aan. Ah ja, waarom niet nog 1 erbij dus gingen we kijken. De volgende dag stond ook Wifi bij mij in de wei. Wifi heeft AES stamboek, is 2 jaar en meet nu 1m40

Afbeelding

2 dagen na de komst van Wifi kreeg ik een trainingspaard op stal. Een 10 jarige merrie die altijd fokmerrie is geweest. Ik moest haar opleren en op wedstrijd uitbrengen. Na een week was ik zo verliefd op dit paard dat ik een bod op haar deed en ondanks de eigenaar haar aanvankelijk niet wou verkopen kreeg ik eind deze week bericht dat hij akkoord ging met mijn bod. ET is een 10 jarige, homozygoot bonte merrie van 1m70 groot. Gisteren is ze voor het eerst mee op jumping geweest.

Afbeelding

Afbeelding

ApplePapple

Re: Onze 4 nieuwe aanwinsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:51

Wat leuk zo veel paardjes in 'n korte tijd! Veel plezier met allemaal <3

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:58

Leuke stel hoor! Wat zijn je plannen er mee?

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:59

Eind november is 2 weken geleden, zeg dat het er 3 zijn... en nu al mee naar jumping ?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 20:00

Da's een mooie bende op korte tijd !
Leuke kleurtjes ook <3

En grote reclame voor Tom Sunt op die jumping zie ik :D Waar was dat ?

Lightninggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-19 21:24

@EmptyWords: Ze is super braaf en er werd een manegejumping georganiseerd in de buurt dus dacht dat het wel kon om haar een laag parcourtje te laten mee springen. Thuis is de piste veranderd in een vijver en het leek me aangenamer om in een droge piste wat te rijden. Ze had trouwens 1 balkje en vond het duidelijk leuk.

@Pandora2: De foto van Sammeke is in Stal Cavaro. Eindelijk wat kleur thuis, had enkel 9 bruine paarden

quincydesi12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 12:10

Wat leuk! schattig ook