Half oktober zag ik een advertensie van een grote shet op fb. Helemaal niet op zoek naar een shet maar deze stond mij wel aan. We gingen kijken en dezelfde avond stond Sammeke in de stal. Sammeke is een 8 jarige shet van 1m05 groot en was op dat moment onbeleerd. Ondertussen gaat hij zelfs al mee op jumping.

Begin november gingen we naar de paardenmarkt, we gingen absoluut niets kopen want we hadden net Sammeke gekocht. Tot we dus voorbij Cassius wandelden en 's avonds stond ook Cassius in de stal. Cassius is een 3 jarige Welsh van 1m24 groot.

Eind november ging het dan ineens snel. Ze boden mij een enorm interessante D pony aan. Ah ja, waarom niet nog 1 erbij dus gingen we kijken. De volgende dag stond ook Wifi bij mij in de wei. Wifi heeft AES stamboek, is 2 jaar en meet nu 1m40

2 dagen na de komst van Wifi kreeg ik een trainingspaard op stal. Een 10 jarige merrie die altijd fokmerrie is geweest. Ik moest haar opleren en op wedstrijd uitbrengen. Na een week was ik zo verliefd op dit paard dat ik een bod op haar deed en ondanks de eigenaar haar aanvankelijk niet wou verkopen kreeg ik eind deze week bericht dat hij akkoord ging met mijn bod. ET is een 10 jarige, homozygoot bonte merrie van 1m70 groot. Gisteren is ze voor het eerst mee op jumping geweest.