Als snel hadden we genoeg vertrouwen in elkaar en in mei reden we onze eerste wedstrijd. Gedurende heel de zomer sprong hij foutloos rond.

Het zomerseizoen liep op zijn eind en ik besloot om half augustus een derby met hem te rijden, we gingen 2 proeven rijden. Hier bereikten we echt een mijlpaal. Hij liep vol vertrouwen en ontspannen zijn parcours over vaste hindernissen en door het water rond. Ik was zo ontzettend fier op hem. Daar bleef het echter niet bij want de eerste proef wist hij een 3de plaats te behalen. In de 2de proef, die hoger en moeilijker was, veraste hij iedereen door met de winst te gaan lopen

Ik besloot dat hij wel een maandje rust had verdient.
Na zijn rust begon het eventingseizoen.

Al snel had hij door wat de bedoeling was en hij vond het geweldig. Hij liep iedere wedstrijd in de A foutloos en dus besloot ik om de laatste wedstrijd in de B te rijden. Ook hier wist hij foutloos te blijven.

Nu wordt hij klaar gestoomd voor het bk 5 jarigen in 2020. Ik ben benieuwd wat de toekomst brengt voor mij en Poco Loco maar nu geniet ik nog na van het prachtige jaar met wat eerst mijn nachtmerrie was