Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Domino_2006 schreef:Laat hem/haar voorgereden worden, maar ga er ook zelf op zitten. Kijk naar de hulpmiddelen die de voorrijd(st)er gebruikt en rij zelf met wat jij wilt gebruiken.
Als je wil springen of buitenrijden met je paard doe dit dan ook tijdens het proefrijden.
Poets en zadel het paard zelf of wees erbij. Dan zie je eventuele problemen daarin.
Ben je tevreden ga dan ook een keer zonder afspraak langs.
Mocht je vragen hebben kun je een pb sturen
ajesca123 schreef:Domino_2006 schreef:Laat hem/haar voorgereden worden, maar ga er ook zelf op zitten. Kijk naar de hulpmiddelen die de voorrijd(st)er gebruikt en rij zelf met wat jij wilt gebruiken.
Als je wil springen of buitenrijden met je paard doe dit dan ook tijdens het proefrijden.
Poets en zadel het paard zelf of wees erbij. Dan zie je eventuele problemen daarin.
Ben je tevreden ga dan ook een keer zonder afspraak langs.
Mocht je vragen hebben kun je een pb sturen
Ik mag aannemen dat je toch niet zomaar zonder afspraak bij iemand het prive erf op loopt?
Dan kon je bij mij zo weer vertrekken hoor.
Gewoon netjes een afspraak maken en je gezonde verstand gebruiken dan ben je al een heel eind.
TDS schreef:Het lastige is dat hij uit Ierland is gehaald door een handelaar en pas 4 weken op stal staat daar. Ze weten niet veel over hem. Mij is ook gezegd dat mensen altijd wat zullen verzinnen. Ook al staat dat paard daar al een paar jaar, hij is zogenaamd altijd lief en makkelijk in alles. Ik hoop dat ik tijdens de bezichtiging een goede indruk van hem ga krijgen.. Is een proefperiode tegenwoordig nog reëel?