Begin dit jaar bracht ik Amado onder het zadel, wat was hij enorm braaf! Hij heeft nooit een stap verkeerd gezet en was altijd enorm lief

We reden nog geen 2 keer per maand een klein rondje door de bak heen, maar de eerste stappen waren gezet!
In maart had ik wedstrijd met Caye, wat een verschrikking

Tijdens het inrijden vloog ie er vandoor en heb ik voor het eerst sinds jaren het zand weer van dichtbij mogen bekijken. Tijdens de wedstrijd zelf kwamen ook de nodige vreugdebokjes naar boven, ondanks dat hebben we toch nog de 1e plaats binnen gesleept!

We trainden verder met vrijheidsdresuur, iets wat we al heel lang met veel plezier doen..

En moest ik voor een korte tijd stoppen met het verzorgen en bijrijden van Caye

Vierden we zijn verjaardag

En ook de eerste wedstrijd met Amado was een feit!

We hebben heerlijk gezwommen in de zomer

En voor het eerst met neckrope gereden!

In deze tijd ben ik weer begonnen met het verzorgen van Caye, rijden kon niet meer vanwege hko3 icm artrose
En in oktober werden we uitgenodigd om op Equiday te komen! Wat vond hij het enorm spannend, maar toch hebben we een aantal dingen kunnen laten zien!

Op 22 oktober hebben we onze grote vriend Caye moeten laten gaan en wat mis ik hem

https://www.youtube.com/watch?v=ho89QEraPTM
[ITP] Caye voor de lens!
Nog een foto van ons 3'tjes

Een paar dagen later heb ik er een 2e pony bij genomen, Teuntje!

En we hebben nog zoveel meer mooie momenten mee gemaakt, maar helaas zit er een limiet op het aantal foto's hihi
Wij zijn klaar voor 2020 en jullie mogen nog een kersttopic verwachten!