Algarve Horse Alarm - Paarden redden in zuid Portugal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HorseAlarm

Algarve Horse Alarm - Paarden redden in zuid Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 14:14

Afbeelding
Ik woon al rond 18 jaar in Portugal, na mijn studie in Lissabon, kwam ik weer terug naar Lagos, waar ik opgegroeid ben, en altijd paarden thuis heb gehad.

Toen ik eindelijk op mijn zelf woonde, opende ik mijn ogen naar wat er gaande was hier.
Paarden die tot de dood door lopen, gevallen waar je de politie eindeloos belt, en de paarden niet geholpen worden. Het is een drama.
Uit eindelijk in velen gevallen, moeten we onderhandelen met de eigenaren, omdat anders het paard niet uit de situatie word gehaald.
Als ze bij ons terecht komen, krijgen ze alles wat ze nodig hebben, en vervolgens maken we ze klaar om herplaatst te worden.
Deze paarden hebben vaak lichamelijk of geestelijke beschadigingen. Dus het zijn echte project paardjes, niet voor ieder een geschikt.
Laatst bijgewerkt door Lous op 01-11-19 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Advertentie verwijderd.

HorseAlarm

Re: Algarve Horse Alarm - Paarden redden in zuid Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 14:20

Afbeelding

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 14:25

Wat goed dat je dit doet!
Maar ik heb een vraagje,
Is dit topic bedoeld ter informatie of wil je hier een advertentie topic van maken\paarden aanbieden die klaar zijn voor herplaatsing?

HorseAlarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 14:30

Ik dacht eerst ter informatie, te zeggen wat wij doen... waar zou ik eventueel paarden voor adoptie aan kunnen bieden?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 14:38

Er is een stukje markt hier op bokt, daar mag je advertenties plaatsen. Op het forum is dat niet toegestaan

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 15:32

Klopt adverteren mag je niet hier, alleen op de markt. Maar volgtopics mogen wel en ik zou best interesse hebben in een volgtopic met info en fotos van een paar van jullie projecten. Kost wel wat werk natuurlijk van jullie kant qua updaten. Maar wie weet is er een volger die verliefd wordt op jullie paarden. Kan altijd toch :D

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:26

Wat goed dat jullie dat doen! een volgtopic lijkt mij ook interessant..meer informatie ook. Werken jullie ook samen met paard en nood in Spanje?

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:42

Mooi hoor als je zoiets kan en wil doen. Dat zou één van mijn wensen zijn als ik een dikke prijs win in de loterij. Zoiets opzetten of investeren in een bestaande stichting. Lijkt me leuk als je wat meer wil posten.

HorseAlarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-19 18:17

Jessix schreef:
Mooi hoor als je zoiets kan en wil doen. Dat zou één van mijn wensen zijn als ik een dikke prijs win in de loterij. Zoiets opzetten of investeren in een bestaande stichting. Lijkt me leuk als je wat meer wil posten.

Hier bij mij over kwam het me echt. Ik heb management gestudeerd, en een bedrijf op gezet, SeaBookings. Daar ben ik ook nog steeds mee bezig, zeker om inkom te garanderen, maar ook om dat veel kosten toch echt nog uit onze eigen zak komt.Ik ben nu 28 jaar, en het is heel heftig om alenmaal mee te maken.
Als je de realiteit eenmaal weet, is het heel moeilijk om nee te zeggen. Van een, kwam het ander, in middels hebben we veel te veel kosten.
Alle vrienden hebben in middels een paard in hun achter tuin staan, dus ben ik op zoek naar nieuwe manieren om paarden te herplaatsen.
Maar ja, inderdaad, mijn droom is om genoeg geld te hebben, om alle paarden in nood die ons op ons pad komen kunnen helpen.

HorseAlarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-19 18:23

Elisa2 schreef:
Wat goed dat jullie dat doen! een volgtopic lijkt mij ook interessant..meer informatie ook. Werken jullie ook samen met paard en nood in Spanje?

Paard in nood in Spanje is een super organisatie! Hun zijn zeker een voorbeeld voor ons, het is ontzettend knap wat Laura alen maal voor elkaar krijgt in Spanje! Wij zijn pas 2 jaar actief.
Het zou mooi zijn als we wellicht samen kunnen werken.

Ik ga kijken hoe ik een volgtopic kan maken.