Eerst wil ik even zeggen dat ik weet dat dit waarschijnlijk bij het huiskamer of gezondheids forum hoort maar daar heb ik nog niet genoeg berichten voor dus laat dit staan alsjeblieft

Dan mijn probleem: ik ben dus sinds maandag ziek, ben dinsdag naar de dokter geweest die zei dat ik tot vrijdag (vandaag) moest thuisblijven door een keelontsteking. Sinds gisteren voel ik me al wat beter, gisterenavond had ik wel nog 38.6. Maar vandaag voel ik me echt perfect, geen koorts of verhoging meer, mijn neus is open en geen hoofdpijn. Alleen nog keelpijn bij het praten en slikken, maarja ik moest nog thuisblijven. Nu is mijn probleem dus dat ik dit weekend veel te doen heb even een overzichtje
Zaterdag: springles op de manege, toneelles en een cadeau kopen voor iemand die ma jarig is
Zondag: verzorgpony rijden, wetenschap project maken met groepsleden
Mijn ouders hebben zonder overleggen paardrijden en toneel afgezegd! Toneel wou ik sowieso afzeggen ivm het cadeau kopen en geen tijd maar ik wil echt heel graag gaan rijden omdat we maar 1 x in de 2 weken springen. Nu na deze lange tekst mijn echte vraag: vinden jullie dat ik zaterdag kan gaan rijden? Ik vind van wel omdat ik zondag sowieso MOET gaan rijden en ik heb volgende week Ponykamp dat al betaald is en niet terug wordt betaald door ziekte.
PS: ik weet dat jullie mijn ouders niet zijn en dat jullie dit niet beslissen, en dat jullie reacties de keuze van mijn ouders niet bepalen maar ik vroeg me gewoon af wat jullie ervan vinden
Pss sorry voor de lange post

Psss o ja ik weet ook dat hier al veel topics over zijn maar het paste toch niet helemaal bij mijn situatie
Xx