Iets teveel gekruisd met rassen??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lynnepinny schreef:Zure reacties meteenIk vind het een schitterend beestje, mag best even geshowt worden!
pien_2010 schreef:J0anieke schreef:Als je googled op zorse zie je er wel een paar die bereden worden!
Leuk en dat valt me dan niet tegen. Het paardenbloed zal dit waarschijnlijk mogelijk maken of die mijnheer uit het circus had het volledig mis.
pien_2010 schreef:J0anieke schreef:Als je googled op zorse zie je er wel een paar die bereden worden!
Leuk en dat valt me dan niet tegen. Het paardenbloed zal dit waarschijnlijk mogelijk maken of die mijnheer uit het circus had het volledig mis.
J0anieke schreef:Als je zoekt op bereden zebra kom je ook zebra's tegen die onder het zadel zijn...Zal vast ook per zebra verschillend zijn, en of ze in gevangenschap zijn geboren e.d.
pien_2010 schreef:Wouw die trailer van dei film. Ik heb er nog nooit iets van gezien, mar ik vind het wel heel gaaf, die kleine zebra tussen die racepaarden en dan zo enorm snel met dat meisje. Dat is echt een feel good film![]()
JoyCiej007 schreef:J0anieke schreef:Als je zoekt op bereden zebra kom je ook zebra's tegen die onder het zadel zijn...Zal vast ook per zebra verschillend zijn, en of ze in gevangenschap zijn geboren e.d.
Iemand ooit de film "racing stripes" ("streep wil racen") gezien?
[ Video ]
hij blijft geniaal, met heerlijke humor voor jong en oud.
Is en blijft natuurlijk een film
pien_2010 schreef:Alles neem ik terug over de zebra's in relatie tot berijden. Ik zat er gewoon helemaal naast
![]()