Ringsteken in het kort. Je rijdt met je paard zonder zadel door de zandbaan. In het midden hangt een ring van 38MM dit je met je lans (stokje) er uit moet proberen te steken. De gene die de meeste ringen steekt i de winnaar. Zijn er rijders met hetzelfde aantal ringen word er gekampt. Dan maken ze de ring ook kleiner. Rijders rijden in het wit met een oranje sjerp. En de paarden worden ingevlochten en versierd. Voor de versiering van je paard kan je ook een prijs winnen.
Dit jaar bestaat de vereniging 100 jaar!!
Voor meer informatie; https://www.wemeldingseringrijders.nl/
We reden onze eerste wedstrijd 1 Juni in Yerseke. We zijn toen 7e van de 21 rijders geworden. Een top begin van een mooi seizoen!

Hier werd ik gejonast. Dit gebeurt als je nieuw lid bent en je je eerste ring hebt gestoken. Ook doen we dit met de winnaar van de dag.

De tweede wedstrijd was in Wemeldinge op 6 Juli. Dit was de jubileum wedstrijd. We gingen eerst met 27 ruiters in een optocht door het dorp. Daarna hebben we de wedstrijd gereden. Daar zijn we 11e van de 27 geworden!

De derde wedstrijd was een demonstratie op Jumpin de Weel. Hele leuke wedstrijd met veel publiek! We zijn 3e van de 20 geworden!

En de vierde en tevens laatste wedstrijd van dit seizoen reden we weer in Wemeldinge. Deze wedstrijd moesten we verkleed. Bon en ik zijn als piraat gegaan! We wonnen een prijs voor beste geheel met verkleden/versieren. En werden 4e van de 20!

Ik hoop dat jullie ons overzicht leuk vinden! En als je nog vragen hebt, stel ze gerust!