In die week tijd heb ik ook wat foto's voor mezelf genomen (niet al te veel want ik was druk bezig als groom & fotograaf voor haar en haar vrienden

Naast hunter/jumping/dressuur en western pleasure waren er ook Rocky mountain horses en je kreeg mij er niet weg

Zaterdag kon je enkele rondjes rijden op een RMH omdat ze het ras wilden promoten, ondanks een drukke show dag hebben we het niet gemist hoor

Omdat de omgeving zo adembenemend mooi was heb ik geprobeerd om dit te combineren met de sprongen. Dit is trouwens mijn vriendin met Stanley.

En zondag, onze laatste dag.. was stiekem toch wel het hoogtepunt voor mij. We waren een beetje aan het rondwandelen op het terrein en de gepensioneerde top-paarden aan het bewonderen. Ze hebben daar ook de 'breed-parade'. & little did we know.. ze hebben daar 2 Marwari's gestald

Ik denk dat voor menig paardenfotograaf dit toch wel een hele grote droom is om dit ras vast te leggen op foto.. ik had mij er al lang bij neergelegd dat ik wel eens naar India zou reizen hiervoor. Dus ja, wetende dat er maar 30 Marwari's buiten India zijn en 12 ervan in de VS.. ik moest gewoon een portret maken van hen. Jammergenoeg had de ene een vliegenmasker op

Maar de pinto merrie was toch wel een heel mooi cadeau

En als afsluiter het beeld dat ik in mijn hoofd had.. (en dan nog met een knappe akhal-teke)

wat een luxeleven hebben die paarden daar

Hopelijk hebben jullie ook een beetje kunnen meegenieten!