Knappe Caramel du Bois (Magnum) mocht weer eens even lekker knap zijn voor de camera Deze 6 jarige topper ( FS Champion de luxe x Dornik B) gaat binnenkort zijn L2 debuut rijden tussen de grote paardjes
ik weet niet of het aan mij ligt maar het lijkt op een new forest pony! wat een mooi dier
cecil
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 13:19
Bedankt allemaal
Het is overigens een Duitse rijpony
Anoniemk2
Geplaatst: 15-09-19 13:33
Wat een mooi Duitse-rijpony! Ik zou je adviseren om de onderlappen niet meer tot over zijn knieën te bandageren. In de contragalop mag ie een stuk bergopwaarts galopperen i.p.v. te duiken op de voorhand.
Ik wil volgend jaar een D of E pony merrie kopen voor de fokkerij. Het ideaalplaatje wat mij betreft is Caramel maar dan in merrie uitvoering .
suffie
Geplaatst: 15-09-19 18:45
LDRD schreef:
Superknap dier .
Ik wil volgend jaar een D of E pony merrie kopen voor de fokkerij. Het ideaalplaatje wat mij betreft is Caramel maar dan in merrie uitvoering .
Wil je persé een pony? Ik heb de merrie uitvoering in paardenmaat
cecil
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 19:02
Anoniemk2 schreef:
Wat een mooi Duitse-rijpony! Ik zou je adviseren om de onderlappen niet meer tot over zijn knieën te bandageren. In de contragalop mag ie een stuk bergopwaarts galopperen i.p.v. te duiken op de voorhand.
Ik weet niet waar jij een contra-galop of überhaupt een galop foto ziet
cecil
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 19:02
LDRD schreef:
Superknap dier .