Na 5 jaar 'uit de running' te zijn geweest met paardrijlessen door mijn studie denk ik erover het weer op te pakken, nu ik bezig ben met mijn eerste baan

Ik heb als tiener 5 jaar gereden bij manege Arina's Hoeve in Groot-Ammers. Een gezellige "boerderij-manege-pensionstal" waar ik het ontzettend naar mijn zin heb gehad. Wel vond ik het altijd jammer dat we zo weinig springlessen hadden en nooit een buitenrit maakten.
Daarom ben ik, nu ik in Bennekom woon, op zoek naar een manege in de buurt waar geregeld buitenritten in de mooie bossen gemaakt worden. Dat is voor mij wel een pré. De mogelijkheid tot het volgen van springlessen zou een mooie aanvulling zijn. Ik leer graag nieuwe dingen, maar hoef niet op hoog niveau te leren rijden. Kleinschalige maneges zijn dus ook prima, zolang ze maar verzorgd zijn en over de nodige voorzieningen beschikken. Wat ik vooral belangrijk vind is dat er een leuke, gezellige sfeer is

Het zou helemaal mooi zijn als er mogelijkheden zijn om eens wat extra (vrijwillig) te helpen met de verzorging van de paarden. En ohja, het moet op fietsafstand zijn

Ik ben benieuwd of jullie suggesties hebben! Laat het me maar weten