Iets meer dan een jaar geleden heb ik samen met de eigenaar van mijn vorige verzorgpony een paard gekocht. Zij deed het financiële en ik de verzorging. We hadden 3 paarden in 1 gekocht. Een merrie genaamd Silke, haar dochter genaamd Iba en een veulentje in de buik. Dat veulentje is inmiddels geboren

Ik heb van alles met Silke gedaan. Dressuur, springen, crossen, buitenrijden, mennen, vrijheidsdressuur, op neckrope rijden, enz. Ik ging er bijna dagelijks heen en ik genoot met volle teugen van haar

Toen kwam het eerste slechte nieuws, Silke liep kreupel. DA erbij gehaald en Sil had een gescheurde meniscus

Daarna kwam het tweede slechte nieuws, mogelijk nog erger dan de vorige. De eigenaar ging het huis en de paarden verkopen

Silke is te koop gezet en afgelopen woensdag is ze opgehaald. Ze heeft een superhuisje gekregen en ik zal haar nooit vergeten. Ik ben de eigenaar super dankbaar voor deze geweldige tijd met Silke en voor alles wat ik met haar heb mogen doen. Ook al was Sil niet officieel van mij, ze zal altijd als mijn eerste eigen paard voelen.

Ik had nog zo ontzettend veel plannen met haar, maar helaas houdt ons avontuur hier op

Hier zijn wat foto's die mijn moeder heeft gemaakt, een paar dagen voordat ze werd opgehaald.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.