https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=1926448
Er is in twee jaar tijd zoveel gebeurd..
Hij moest heel erg wennen merkten we, hij heeft 1 jaar weinig gedaan bij ons.
Ik wou niets overhaasten en we hadden uiteindelijk alle tijd om hem te beleren etc..
Inmiddels zijn we 2 jaar verder en hij heeft al zoveel geleerd inmiddels en beleefd!

Het beleren ging eigenlijk helemaal niet zo gek, hij wou graag werken en pakte alles snel op.

Ik ben echt iemand die alles de tijd wil geven, en zo heb ik eerst samen met een vriendin een vaardigheid gereden op een manege in de buurt. En wat deed hij het braaf!

Tijden verstreken en we oefenden vanaf toen lekker verder met mijn recreatiewagen! En zoals je ziet, ben ik super blij

Vanaf toen ook wat marathons geprobeerd.. Dat vroeg van hem zoveel spanning dat de eerste 2 keren niet helemaal ging zoals het moest. Hij ging midden in de hindernissen staan en wou niet meer lopen.

Al met al ging hij uiteindelijk wel. Maar heb ik het even op pauze gezet om het te laten verwerken, en andere leuke dingen tussendoor gedaan. Zoals ringrijden met een aantal vriendinnen.
Ik had een ponykamp thuis georganiseerd en onder het zadel misstaat hem ook niet!

Afgelopen weekend hebben we het weer geprobeerd, en de knop ging om! Hij ging lekker vlot en soepel door alle hindernissen heen. Oh man wat was ik toch blij.. alleen de waterbak vind hij nog spannend.
Maar daar kunnen we op oefenen!
Ik ben nu opzoek naar een wedstrijdwagen, en hoop dan meerdere marathons te gaan rijden en ervaring op te doen.

Er zat nogal veel tijd tussen mijn andere topic en nu, ik zal voortaan als mensen het leuk vinden bokt wat vaker op de hoogte houden over mijn opvang pony tot een marathon pony!!

Groetjes..