Afgelopen zaterdag hadden wij het kampioenschap van de Barock Pinto Sportcompetitie. Hierbij moest je je wedstrijd resultaten insturen en op het kampioenschap een proef rijden , waarbij je na de tijd nog een clinic kreeg van de jury. Ik vond het een super leuke gevulde dag met een top organisatie met leuke goodie bags. Al ging je proef vreselijk mis ze bleven positief en echt niemand ging met lege handen naar huis.
Ik ben net overgestapt naar de L1 met dekhengst Elvis BP27. Ik rij hem sinds maart en hij is net beleerd. Hij is 5 jaar oud. Omdat we net overgestapt zijn naar het L1 hebben we maar 2 wedstrijden (4 proeven) gereden. Daardoor was ons percentage niet heel hoog. De proef op het kampioenschap zelf ging echt heel goed! Ik kreeg 206.5 punten! Wij zijn kampioen geworden van de L1 en reserve kampioen van alle klasses! Zo trots! Ons percentage van eerdere wedstrijden was inderdaad iets lager dan de kampioen , maar het scheelde weinig
Geniet mee

Foto's door Annie Damhof
1. Iets te diep. Hij was beetje gespannen toen ik de baan binnen kwam. Dan kan hij erg de nek erop zetten. Ik vroeg hem om de nek te laten vallen en zijn rug te gebruiken

2. Mooier beeld

3.Tsja mijn hoofd is nou eenmaal niet zo sierlijk

4. Uitleg

5. We gingen in stap oefenen met het wijken

6. En het verruimen

7. Stappen in de prijsuitreiking. Hij was heel heet. Hier heb ik gebruik van gemaakt en hem proberen te sluiten

8. En zo wapperde hij er ineens een piaffe uit. Wauw. Wel wat ver weg

9.

10.

11.

12.

Leuk weetje , de kampioen heeft de eigenaren van Elvis gefokt. Dubbel feest voor hun !

13. Elvis is zelf ook erg blij met zijn prijs

14. Kan ook normaal hoor

15. En nog een leuke foto door mijn moeder

Jullie snappen vast hoe trots ik ben