[VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 19:30

He gatver Jorieke, beterschap!

Berryz

Berichten: 715
Geregistreerd: 21-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 02:31

Heb je al langer last van duizeligheid, of komt het nu vooral door het oorsuizen?

Want duizeligheid en braken bij 'inspanning' kunnen ook wijzen op dysautonomia.
Ik wil je zeker niet nog meer zorgen geven, maar het komt vaak samen bij andere chronische ziekten en begint nu iets meer bekendheid te krijgen omdat veel mensen met long-covid het ontwikkelen.

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-24 22:06

Ik reageer nog. Ik ben nog herstellende. Nog wat instabiel en last van oorsuizen.
Maar wilde mijn nieuwe onderschrift wel al delen. :o

Galeobdolon

Berichten: 1090
Geregistreerd: 27-06-07

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 22:49

Geweldig! Goed gedaan Jorieke :)

gerlindie

Berichten: 4642
Geregistreerd: 10-08-10

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 00:34

Ik duim heel hard mee voor deze actie!

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-24 20:58

<3 <3 <3

Ik wil alleen even voor het slapengaan kwijt dat ik het zo onwijs lief vind dat jullie juist niet oordelen maar aanmoedigen en dat ik zelfs al best veel donaties heb gekregen.
Omdat ik door mijn ziekte helemaal geen netwerk meer heb en ook geen familie meer om op terug te vallen had ik überhaupt geen donaties verwacht, misschien van een paar volgers. :o <3

Dus dit is echt <3
Zelfs als het hierbij blijft.
Linksom of rechtsom moet die scootmobiel er komen zodat ik met zulk mooi weer als gisteren meer kan dan alleen even afgepeigerd op een bankje in de tuin zitten (we hebben een steile trap en onze tuin is ook best steil haha)

Oh en van eerder deze week:
De ergotherapeut was weinig hoopvol wat betreft de gemeente, maar we gaan zien hoe ver we komen en hoe veel er zelf of via crowdfunding moet worden gefinancierd. Goed onderbouwen dus.

Had ook weer consult met mijn arts van het Radboud. Volgende afspraak is al over minder dan 3 weken ingepland en dat zal de laatste behandelmethode/-optie zijn. Maar dan hebben we snel uitsluitsel zullen we maar zeggen. :j

Mijn oor suist bijna niet meer. *\o/*
Heb wel pijn tot in mijn rug en schouders. Lijf kan echt niks meer hebben.
Ik reageer nog, later. Ook op PBs. Ben nog duidelijk ziekjes.

BigOne
Berichten: 38269
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 21:52

Misschien kan die arts in het Radboud nog iets betekenen in de vorm van een brief voor de gemeente.
En iemand vroeg om het merk van scootmobiel , ze wou op Deense marktplaats voor je kijken of er wat te koop stonden.

https://www.scootplaza.nl/scootmobiel-d ... wwQAvD_BwE

YvonneV
Berichten: 8783
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 22:50

BigOne schreef:
Misschien kan die arts in het Radboud nog iets betekenen in de vorm van een brief voor de gemeente.
En iemand vroeg om het merk van scootmobiel , ze wou op Deense marktplaats voor je kijken of er wat te koop stonden.

https://www.scootplaza.nl/scootmobiel-d ... wwQAvD_BwE


De nieuwprijs van de Medema Mini Crosser met zitje is volgens de offerte €10.345,-

Dit staat op gofundme

BigOne
Berichten: 38269
Geregistreerd: 03-08-09

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 22:54

Oke , niet gezien. Zover had ik niet gekeken.

Cerosa

Berichten: 769
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 23:02

Het is je gegund, echt waar! En hopelijk voel je je snel wat beter, minder ziekjes :(:)

Moossie90
Berichten: 473
Geregistreerd: 12-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 09:03

JoSav schreef:
<3 <3 <3

Ik wil alleen even voor het slapengaan kwijt dat ik het zo onwijs lief vind dat jullie juist niet oordelen maar aanmoedigen en dat ik zelfs al best veel donaties heb gekregen.
Omdat ik door mijn ziekte helemaal geen netwerk meer heb en ook geen familie meer om op terug te vallen had ik überhaupt geen donaties verwacht, misschien van een paar volgers. :o <3

Dus dit is echt <3
Zelfs als het hierbij blijft.
Linksom of rechtsom moet die scootmobiel er komen zodat ik met zulk mooi weer als gisteren meer kan dan alleen even afgepeigerd op een bankje in de tuin zitten (we hebben een steile trap en onze tuin is ook best steil haha)

Oh en van eerder deze week:
De ergotherapeut was weinig hoopvol wat betreft de gemeente, maar we gaan zien hoe ver we komen en hoe veel er zelf of via crowdfunding moet worden gefinancierd. Goed onderbouwen dus.

Had ook weer consult met mijn arts van het Radboud. Volgende afspraak is al over minder dan 3 weken ingepland en dat zal de laatste behandelmethode/-optie zijn. Maar dan hebben we snel uitsluitsel zullen we maar zeggen. :j

Mijn oor suist bijna niet meer. *\o/*
Heb wel pijn tot in mijn rug en schouders. Lijf kan echt niks meer hebben.
Ik reageer nog, later. Ook op PBs. Ben nog duidelijk ziekjes.



Heb je hem ook op social media gedeeld? Dan is het bereik groter.

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-24 21:30

Goede ideeën weer, mensen! +:)+

Ik overdreef niet toen ik zei bijna geen sociaal netwerk meer te hebben. Ook online stelt dat niks meer voor. :o
Een vriendin heeft het voor mij op haar insta gedeeld. <3
Delen is lief, maar ik hou sociale media zelf niet meer bij omdat het me niet meer lukt. Dat kost me teveel concentratie en energie. Dus dat is ook vrijwel helemaal weggevallen. :(
Meteen ook de reden dat ik hier zo weinig update en het soms heel lang duurt voor ik reageer. :o

Ik zou die vriendin misschien kunnen vragen of het haar lukt namens mij in te loggen, want zelfs dat soort dingen vind ik tegenwoordig moeilijk. :+
Als intussen iemand het op hun sociale media wil delen, heel graag. :j

Yavanna

Berichten: 2642
Geregistreerd: 11-12-03

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 16:55

uiteraard wil ik het voor je delen. En mocht je het fijn vinden om af en toe contact te hebben, telefonisch of via whats app, stuur me dan een pb met je gegevens en dan stuur ik je een berichtje en als je er dan geestelijk en lichamelijk even de behoefte hebt, dan hoor je me..
Ook al ken ik je niet persoonlijk, toch voelt het wel zo.. gek he

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-24 19:32

Ik kan hem ook voor je op mijn Facebook delen! Vind je het goed dat ik hem dan openbaar zet? Dan hebben we het grootste bereik.

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-24 13:39

Yavanna schreef:
uiteraard wil ik het voor je delen. En mocht je het fijn vinden om af en toe contact te hebben, telefonisch of via whats app, stuur me dan een pb met je gegevens en dan stuur ik je een berichtje en als je er dan geestelijk en lichamelijk even de behoefte hebt, dan hoor je me..
Ook al ken ik je niet persoonlijk, toch voelt het wel zo.. gek he

Nee, ik begrijp dat precies. :o
Voor de rest: :+:


Berdien schreef:
Ik kan hem ook voor je op mijn Facebook delen! Vind je het goed dat ik hem dan openbaar zet? Dan hebben we het grootste bereik.

+:)+ <3 Openbaar is prima! Actie is dat immers ook.

Voor de rest had ik een pittig weekend dus daar moet ik nog van bekomen. Ik reageer stukje bij beetje op iedereen. :o

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-24 18:59

Ik ben erg ontroerd door de donaties van soms echt voor mij complete onbekenden.
Ik heb behalve via de site ook wat directe donaties mogen ontvangen, waaronder ook serieuze bedragen.
En ik ben er oprecht een beetje stil van.
Of we het doelbedrag gaan halen weet ik niet. Ik had van tevoren sowieso helemaal geen verwachtingen, omdat ik geen netwerk meer heb om zo’n doneeractie mee te delen. Dat er dan zo al bijna 400 euro is binnengekomen had ik al nooit verwacht.

We zien wel waar het schip strandt.
Leerplicht gaat pas met 5 in dus in dat opzicht is er sowieso nog wel tijd.
Voor het sociale aspect had ik het absoluut anders voor ogen, maar wat niet lukt, lukt niet. Maar we zien wel.

Ik moet er wel echt voor waken dat dit huis niet een gevangenis wordt. Voor mij niet, maar voor mijn kind ook niet. Maar als het nog een paar jaar zo moet, ja… dan maar… dan maar zien wat wél kan.
Denken in mogelijkheden. En dat betekent dat er eigenlijk sowieso dit jaar knopen moeten worden doorgehakt, ook als dat knopen zijn die ik liever intact hield. We zien wel, we zien wel.

Qua hobby’s ben ik intussen echt veranderd in een achter de geraniums zittend oud wijf. :+ Ik volg in stilte een wandeltopic hier en ik doe aan Google Streetview en “rij” dan virtueel wat rond. Bij gebrek aan dat zelf nog kunnen. := Kan ik hier in de omgeving wel alvast sluiproutes voor de scootmobiel verkennen. :')

De paarden gaan vooralsnog goed. Wel vind ik de weidegang spannend. Ik hoor dat de hals van Muzanna wat stijver is dan zonder weidegang, maar een masker is ook geen optie omdat ze dan invalt omdat ze ook geen hooi kan eten zo.

Op zulke momenten wou ik dat ze dichterbij stond. Of dat we ze aan huis hadden staan. Maar ja, wat niet kan, kan nu eenmaal niet. Ik moet me geen zorgen maken om “wat als.” Daar schiet ik al helemaal niks mee op.

Ik merk ook dat ik prikkelbaarder ben. Ik vermoed vanwege de op handen zijnde behandeling in het ziekenhuis. Een strohalm. En juist daarom ben ik prikkelbaar denk ik. Er zijn geen verdere opties meer als dit niet aanslaat.

En daarom ben ik op dit moment nerveus en prikkelbaar. Onrustig. Zoiets.

Maar jullie donaties zijn echt <3
Ook al zal zelf de rest bij elkaar sprokkelen heel lang duren, duurt het met elke gedoneerde euro toch weer iets minder lang. Ik ben er erg dankbaar voor.

Als ik iemand heb overgeslagen, dan sorry. Ik heb het echt in tig keer bij elkaar gesprokkeld. :o

VanLuna schreef:
Wat hebben jullie veel te verduren, je kent me niet, maar ik lees graag je verhalen over de Tekes en vind het zo naar dat iemand die zoveel passie heeft zo wordt tegengehouden door het leven. Heel veel sterkte gewenst :knuffel:

Als er een fund me wordt gestart ga ik ook wat doneren

Verder nog wat hersenspinsels, maar lees er gerust overheen als je geen behoefte hebt aan goedbedoelde bemoeizucht :)

Hebben ze qua behandeling ook al met virtual reality geprobeerd? Zoals reducept?

Zou mediteren kunnen helpen om met de pijn om te gaan?

Kun je misschien in combinatie met de rolstoel en scootmobiel in aanmerking komen voor een hulphond? Zou dat helpen, dingen aangeven enzo?

Nogmaals veel sterkte en zal duimen dat het geluk eindelijk weer aan jullie kant komt staan

<3
Zulke therapieën zouden zover ik begrepen heb niet werken om dezelfde reden dat cognitieve gedragstherapie ook niet werkt bij mij. Daar valt geen winst meer mee te behalen, zeg maar. Meditatie doe ik al jaren, evenals t’ai chi en qi gong. Zonder was geen doen geweest, denk ik.
Een hulphond heb ik al en die helpt ook echt veel ook al was ze voor dit type werk oorspronkelijk niet bedoeld. :+ Slim hondje pakt er zonder problemen taken bij. Maar subsidie krijg je daar vrijwel nooit meer voor. Dan moet er al geen goedkoper hulpmiddel mogelijk zijn. Zulke honden zijn duur…

Yavanna schreef:
En ook ik, al heb ik het niet al te breed, wil graag mee doneren als er een crowd funding voor jullie komt. Ik leef al zo lang met jullie mee en hoop gewoon dat er licht aan het eind van de tunnel komt.

<3

TinkerTreas schreef:
Ik weet niet precies hoe oud jullie kindje inmiddels is? Maar misschien is er ook wel mogelijkheid om via de gemeente kinderopvang vergoed te krijgen. Ik heb dat ook gehad toen ik ziek was. Mijn jongste kon toen 2 dagen in de week naar de opvang heerlijk spelen. En ik kon die dagen op adem komen.
Geen idee of je er bekend mee bent, maar je zou eens kunnen informeren bij het jeugd gezins team in jullie gemeente.

Ja die optie was er, maar ophalen bleek in de praktijk niet uitvoerbaar. Iedereen vond het te ingewikkeld. Gastouders, kinderopvang. Dan waren er nog buurtgezinnen en home start, maar die vonden de casus ook veel te moeilijk om te kunnen faciliteren. We moesten het maar aan buren vragen, maar dat bleek in de praktijk uiteraard ook totaal niet haalbaar. Een oplossing wist men vervolgens ook niet. Dus vergoeding is er, en zouden we ook voor in aanmerking komen, maar probleem is dat ik niet kan brengen en halen en mijn man moet voor 6 uur de deur uit, dus kan sowieso niet brengen. Elke dag 2 uur inleveren zodat hij wel kan brengen is financieel dan weer niet haalbaar dus dan zit je klem…

Manou schreef:
Wat fijn dat je toch even bij je paard bent geweest.

Ik zou zeggen, begin toch met een aanvraag bij je gemeente om te kijken wat via de WMO kan. Het resultaat kan inderdaad verschillen per gemeente, ik heb dat ook gezien bij een vriendin. Maar er zijn ook gewoon gemeentes die wel meedenkend en redelijk zijn in wat kan. Het zou ook zonde als jij met veel moeite zelf iets gaat regelen waar je gewoon recht op hebt.

Dat loopt. Ik moest vooral niet teveel verwachten, maar het loopt… :j

Yavanna schreef:
Echt, de Nld regels, ik snap er niks van. En er zijn echt wel mogelijkheden. In Benidorm ( zal je zeggen daar heb ik wat aan ) stikt het van de 2 persoons scootmobielen. Alle te dikke Engelsen ( ja, generaliserend, ik weet het, maar een feit en dan heb ik het niet over oudere of bejaarden, maar rustig gasten van een jaar of 20 ) huren er een en scheuren er de boulevard mee over.
En die hebben allemaal 4 wielen en ook die moeten heuvels op en af kunnen, aangezien Benidorm tussen de bergen en heuvels ligt.
Dan moet jij weer alles tegengewerkt krijgen, ik kan daar echt niet bij. Ik gun je zoveel rust en beterschap, ik steek het kaarsje weer voor je aan.
Maar ik doneer hoor. Ik weet niet hoe je een go fund me opstart, maar er was iemand in dit topic die dat op zich wilde nemen toch?

Maar fijn dat je lekker even hebt kunnen groomen met je meisje…

Ja, recht hebben op en het ook krijgen is helaas niet hetzelfde. Heel vervelend en een kopzorg die je er niet ook nog bij wilt.

BranwenGC schreef:
Is er niet een speciale service om jullie kind op te laten halen? Wij hebben dat hier (nou weet ik niet of dat vanuit de gemeente gaat) een service voor kinderen en een voor ouderen. Die ze brengt en haalt, naar het centrum, school, en ook naar een specifiek adres. Dit zijn kleine busjes, het formaat van een pakketjesbezorgbus zeg maar. Ik weet alleen hoe het ging voor mijn stiefoma toen der tijd. Zij kon vooraf het tijdstip afspreken waarop ze gebracht/gehaald wilde worden. Maar naar mijn weten kon ze hen ook ‘gewoon’ bellen om opgehaald te worden. Nou zit ik in een hele andere regio, maar als je hulp wil met zoiets zoeken in jullie regio. Laat het me dan weten, ik doe het graag!

Maar wat fijn dat je hebt kunnen poetsen. Daar zullen jullie allebei van genoten hebben :)

Klopt. Daar vragen ze wel een bijdrage voor. Gecombineerd met BSO is dat op dit moment niet heel realistisch, maar we moeten alles nog gaan doorrekenen hoe en wat mogelijk is. Als dat betekent dat we moeten verhuizen om het te bekostigen… ja… dan is dat zo… want de paarden wegdoen zou ik serieus nóg erger vinden. Het is dus even een heel ingewikkelde rekensom zo, van wat gaat dit kosten per jaar en wat zijn daarvan de gevolgen versus wat kost zo’n scootmobiel (tweedehands) als je die zelf moet bekostigen en hoeveel jaar kun je daarmee vooruit? En wat is haalbaar?
Dat moeten we de komende maanden uitzoeken…

Nado schreef:
Pfff. Mocht het zinvol zijn: welk merk en type is de scootmobiel uit DK? Daar woon ik nl en kan voor je op MP hier kijken naar 2e hands voor een indicatie van kosten als je dat wil?

<3 Medema Mini Crosser. Het gaat om de vierwieler. Er is een nieuwe serie X en een oudere M serie. Met zitje ben ik ze nog niet tegengekomen tweedehands, die dingen kosten nieuw 1500 euro…

magicmist schreef:
Helaas weet ik uit ervaring dat de gemeentes moeilijk kunnen doen bij aanvragen wmo en vervoer.
Voorbeeld vanuit ons zelf. Twee kinderen. Beiden autisme. De 1 zit op speciaal onderwijs en de ander op normaal onderwijs. Beiden moeten om 8.30u op school zijn. Tja. Lastig. Gezocht nr een oplossing. Opvang kost je twee uur( ondanks dat je kind er 10min is).
Doodleuk wordt er gezegd.zoek maar een oplossing. Gelukkig redde ik het net met de fiets.
Nu volgende probleem. Geen enkele kinderopvang gaat nr de speciale school. Dus ben afhankelijk van mijn ouders.
De gemeente heeft inmiddels wel toegezegd dat we vervoer mogen regelen. Maar de opvangen willen geen kind vanuit speciaal onderwijs. Dus ja. Weer een probleem.
Het lijkt in Nederland super geregeld. Maar nee. Helaas blijkt in de praktijk anders.

Praktijk is inderdaad weerbarstiger. Op papier kun je nog op zoveel dingen recht hebben, maar je moet ze soms eerst in gebreke stellen voor je hulp krijgt of ze werpen je dan een paar uur hulp toe en dan mag je om de zoveel maanden weer door dezelfde hoepels en door dezelfde vergaderingen en rapporten worstelen. Ontmoedigingsbeleid. :j
Of dat in deze gemeente net zo erg is gaan we ondervinden. 8-)

Marrit89 schreef:
Kijk inderdaad eerst of een scootmobiel vanuit de Wmo kan worden vergoed. Vaak levert de Wmo standaard types scootmobielen, maar misschien kun je met een actie zelf nog een bedrag toeleggen zodat je het gewenste type hebt.

Over vervoer naar school voor je kind zou ik ook bij de gemeente aankloppen. Wanneer je zelf niet in staat bent om je kind te brengen, moeten zij hierin faciliteren. Zorg dat je een onafhankelijk cliëntondersteuner inschakelt die je bij de aanvraag en de gesprekken bij kan staan. Dat scheelt een hoop. Ook voor voor- en naschoolse opvang kan de gemeente bijdragen, wanneer jullie dit niet of moeilijk kunnen betalen.

Het verschilt inderdaad per gemeente hoe en of ze aanvragen goedkeuren. Echter de wet Wmo en Jeugdwet zijn wel landelijk gelijk. Laat je bijstaan in dit proces, daar ga je veel aan hebben

Op papier hebben we genoeg inkomen. In combinatie met dit huis en met de dieren is nog even uitzoekwerk. We gaan dus alles moeten doorrekenen of dit haalbaar is of dat we dan zouden moeten verhuizen. We gaan het de komende maanden zien. :j

Galeobdolon schreef:
Jee Jorieke, ik hoop dat je die Go Fundme opgestart krijgt. Het voelt misschien krom om twee paarden te houden maar wel om geld te vragen, maar die paarden maken jullie leven.

Geweldig dat je even het kunnen tutten met Muzanna, de momenten zijn jullie zo gegund.

Het is schrikken om te horen hoe slecht het met je gaat.. Ik werk vanuit de WMO en kan beamen dat mensen soms hun keuze qua woonplek maken afhankelijk van de gemeente en hun WMO beleid. Sommige gemeenten zijn drama en bij de andere is er binnen een week vanalles mogelijk.

Mocht het jullie teveel worden kun je ook een mantelzorg makelaar inschakelen:
https://www.regelhulp.nl/mantelzorgers/ ... regeltaken

Dankjewel voor je lieve woorden en voor de link!

Berryz schreef:
Heb je al langer last van duizeligheid, of komt het nu vooral door het oorsuizen?

Want duizeligheid en braken bij 'inspanning' kunnen ook wijzen op dysautonomia.
Ik wil je zeker niet nog meer zorgen geven, maar het komt vaak samen bij andere chronische ziekten en begint nu iets meer bekendheid te krijgen omdat veel mensen met long-covid het ontwikkelen.

Nee, was echt acute labyrinthitis. Al ben ik nog steeds af en toe duizelig. Ik heb het maar even aan te kijken.

BigOne schreef:
Misschien kan die arts in het Radboud nog iets betekenen in de vorm van een brief voor de gemeente.
En iemand vroeg om het merk van scootmobiel , ze wou op Deense marktplaats voor je kijken of er wat te koop stonden.

https://www.scootplaza.nl/scootmobiel-d ... wwQAvD_BwE

Artsenteam denkt goed mee dus goed idee. :j

Ik vrees dat ik tot na de behandeling even onder een steen verdwijn. Ik ben er toch wel onrustig door. Maar misschien wil ik voor die tijd juist mijn ei kwijt. :o Dat inzicht heb ik even niet. :+ :+ :+

Wie verder de doneeractie nog wil delen: voel je vrij. Delen is lief. :+:

Vader en kind zijn naar de paardjes. Ik lig stikjaloers op hun uitje in bed. :')

BranwenGC

Berichten: 380
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:54

Knuffels Josav :(:)

Anderen hebben het ook aangeboden, maar als je om wat voor reden dan ook wilt praten. Laat het gewoon weten! Ik heb alle tijd :)

Nado
Berichten: 3351
Geregistreerd: 23-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 10:23

Ik duim heel hard dat de komende ingreep verlichting zal brengen.

Ik heb de twee grootste DK marktplaatsen gecheckt en op dit moment staat degene die jij nodig hebt er niet op, maar ik hou het in de gaten. Ik kwam wel dit tegen als idee: https://www.dba.dk/el-scooter-foenix-20 ... 110760803/ Misschien zou er ook een fietskar achter kunnen waar je kind in kan? Dan zou je met een enkelzitter, die makkelijker 2e hands te vinden is, eventueel wel toekunnen?

*edit* Misschien is dit wat? https://www.guloggratis.dk/annonce/908a ... cc6f08e26a
Kost ongeveer €3000.

Of deze bij dezelfde dealer: https://www.guloggratis.dk/annonce/fc32 ... ffaa78f092 Kost ongeveer €2500.

Yavanna

Berichten: 2642
Geregistreerd: 11-12-03

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 12:23

Bijdrage ook gedaan en zeker gedeeld, ik hoop zo erg dat het allemaal lukt. Ik ben geneigd om onze vrienden in Benidorm te vragen of ze eens willen kijken wat zo’n scootmobiel daar kost,.
Het zijn echt dezelfde en met dubbele stoelen, of 2 stoelen naast elkaar.
En in mijn ogen ben je pas uitbehandeld als je definitief je ogen sluit, zouden er in het buitenland geen behandelingen zijn, ik heb het volgens mij als eens aangehaald. Ik wil echt met alle liefde en plezier voor je informeren wat de mogelijkheden zijn in een buitenlands ziekenhuis. Heb in, ja, sorry :o Spanje het directe nummer van een arts daar. Dus ik wil het echt voor je navragen..
Dikke knuffel voor jou vanuit een regenachtig midden van het land.

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 16:00


YvonneV
Berichten: 8783
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 19:28

zo achter elkaar lijkt mij beter als naast elkaar. Wordt anders zo breed om ergens naar binnen te kunnen.

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-24 19:14

Muzanna is waarschijnlijk hoefbevangen… |(

Ik weet het allemaal even niet meer. ;(

Yavanna

Berichten: 2642
Geregistreerd: 11-12-03

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 19:20

Och joh, jeetje. Het zit je echt niet mee he.. Zou willen dat ik wat voor je kan doen, maar zit zo ver weg.

jokari

Berichten: 8766
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 19:44

Oh nee Jorieke… ;(

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-24 19:47

Ik kan wel janken. Het ging zó goed. Maar achteraf denk ik… vanochtend moest mijn man krabben en vandaag de hele dag zon. Ja wat had ik dan verwacht…?
Ik hoop dat het gewoon kneuzing is vanwege harde ondergrond en vanochtend nogal wild de wei op gaan maar ik wil geen risico nemen. En moet afgaan op wat mijn man zegt: harde manenkam, warme hoeven en moeilijker lopen op het harde…

Wordt ze verdorie ook nog gedekt door een ruin in de groep. -O- Kan ze ook niet hebben met haar schouder, nog los van verdere risico’s.
Loopt ze dan daarvan niet goed? Sowieso geen risico en apart maar weer… |(

Waarom kan het niet gewoon even goed gaan? In ieder geval met de paarden dan… |(