Eerste paard meteen een jonge Friese merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lonnekedr

Eerste paard meteen een jonge Friese merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-19 17:59

]hallo!!

Ik ben Lonneke en ik ben 16 jaar oud. Ik ben altijd opgegroeid met paarden aan huis en altijd in of langs de wedstrijd ring! (Meer langs de ring dan in de ring ;) ) Mijn eerste shet was een dikke oude shetlander genaamd Snoopy en mijn eerste Pony een hele mooi bonte pony genaamd Nynke met twee blauwe ogen! <3 . Ik was te groot geworden voor Nynke en toen kreeg ik een heel mooi klein paardje maar deze is nooit van mijzelf geweest helaas. Nadat mijn kleine paardje was verkocht heb ik op van alles gereden: een oude hengst, een jonge hengst, een ruin, een handel paard, kortom: alles wat er te rijden viel.

Na een tijdje begon ik ook op twee jonge paarden te rijden: Zeger; een lieve 4 jarige hengst, maar hij moest nog veel leren! Ook reed ik een prachtige 3 jarige Friese merrie genaamd: Willeke. Willeke kwam uit onze eigen merrie (Geeske). Willeke was altijd al zo mooi, en als veulen ze was altijd het zonnetje van de groep (nog steeds trouwens ;) ).

Ik was met mijn stiefmoeder op wedstrijd en ik had het over een eigen paard en dat ik het erg miste. toen kwam zei met het idee dat ik misschien Willeke kon overkopen van mijn vader. In eerste instantie dacht ik: "moet ik dat wel doen? Zo'n jong paard??" Maar niet al te lang twijfelen wilde ik haar heel graag!

de volgende dag meteen naar mijn vader gegaan met het voorstel en ik was net op tijd want er was een vrouw die zocht naar een mooie Friese merrie. Het geluk heb ik gehad dat mijn vader het mij gunde en vanaf 23 maart 2019 is Willeke officieel van mij!!! <3 <3 <3

(Sorry voor het lange verhaal) <3 <3 <3

Afbeelding

[/img]

Afbeelding
[/img]

liannes

Re: Eerste paard meteen een jonge Friese merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:27

Wat een mooie merrie, en welkom hier op bokt.

lonnekedr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-19 19:28

liannes schreef:
Wat een mooie merrie, en welkom hier op bokt.

dankjewel!! Will is een Bartele x Wobke

quincydesi12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 12:27

Wat een leukie