Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anjali schreef:Meestal is het het beste\veiligste om het paard eerst door iemand daar te laten voorrijden.En als hij zich dan normaal blijkt te gedragen,dan pas zelf erop te gaan. Succes!
maralyn schreef:Alle paarden heb ik laten voorrijden, behalve het paard wat ik heb gekocht.
Heel vreemd, maar iets zei me, stap er maar op.
En dat deed ik.
Nu is ze van mij!
rien10 schreef:anjali schreef:Meestal is het het beste\veiligste om het paard eerst door iemand daar te laten voorrijden.En als hij zich dan normaal blijkt te gedragen,dan pas zelf erop te gaan. Succes!
Precies. En op de vraag "wilt u hem eerst los zien?" is het antwoord standaard "nee".
Ik geloof best dat hij los mega groot kan draven of galopperen. Maar wat heb ik daar aan? Ik koop hem niet om los te laten lopen, ik koop hem om te rijden. Bovendien kan je meteen zien hoe hij is als je er "koud" op stapt.
Shenavallie schreef:Je hebt toch nog geen aanbetaling gedaan, hoop ik? Eerst afleveren, dan betalen. En wel apart dat je een paard te koop zet als je op vakantie gaat. Ik word daar zelf een beetje achterdochtig van. Ik hoop dat het allemaal goed gaat natuurlijk. Je laat, mag ik aannemen, het paard nog wel keuren voor je definitief overgaat tot koop?