. Mijn fjord Ravel is 24 jaar oud en inmiddels al 13 jaar bij mij. Ondanks zijn leeftijd doen we nog vanalles, zoals lekker dressuren, lage sprongetjes en werken aan de hand m.b.v. lange teugels. Echter vinden wij het allebei toch echt het allerleukst om gewoon lekker op Neckrope rond te hobbelen
. Ik plaats vrijwel nooit iets op Bokt, maar ik ben zo ontzettend blij met deze foto's en met hoe knap Ravel erop staat, dat ik toch wel een topic hiervan wou maken. 
1.

2.

3.

4. even een ontspannen drafje tussendoor

5.
Ravel lette ontzettend goed op mij tijdens het rijden, vandaar dat zijn oren bijna de gehele tijd naar mij toegedraaid zijn. Ik had nog nooit eerder buiten de rijbak op Neckrope gereden met hem, dus was erg blij met hoe goed hij dit oppakte!

6. tussendoor even snacken

7. of toch niet
. Ravel heeft geen snijtanden meer, die zijn allemaal getrokken. Hij kan dus echt helemaal niks met dit stukje korte gras. Dat zie je wel aan zijn hoofd op deze foto
. Geen zorgen, hij mocht tussendoor echt wel wat hapjes nemen van het gras waar hij wel wat mee kan! (en ja, hij is ook nog in een "ruime conditie" ondanks het missen van snijtanden
)Daarna hebben we nog wat foto's gemaakt met mij ernaast, hier mocht hij lekker even grazen bij een hoger stukje gras. Dat kan hij nog super goed!

8.

9.

10.

11.

12. Als afsluiter nog zijn knappe koppie en toevallig precies zijn enige beentje met een zebrastrepen aftekening op de foto

Ik ben ontzettend blij met de foto's die Janiek (J. Photograph.) van ons heeft gemaakt
.
. Het enige wat ik hoef te doen is fijn mee zitten met zijn beweging. En dankjewel!