Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dennis schreef:Als menner span ik ze niet in als ik alleen ben. Niet alleen de jonge pony's, maar geen enkele. Dus dat is ook vaak plannen wanneer mijn man thuis is aangezien ze aan huis staan. Gemiddeld rij ik dus 2x per week, op het moment in aanloop naar het kampioenschap 3x in de week.
Wat dat betreft is een grotere stal handiger (al heb ik altijd bij een boer of thuis gestaan, dus heb nooit op een grote stal gestaan).
Het gaat mij er niet om dat ik hulp nodig heb. Maar het gaat er om dat iemand komt helpen als er iets fout gaat.

. Ik reed hem zelf in en we stonden net op een nieuwe stal met 7 andere. Van m'n moeder moest ik wel altijd een telefoon mee hebben, maar daar was alles mee gezegd. Ik ben ook nooit extreem hard gevallen, en klom er altijd weer op. Ook op buitenrit, opstappen en gaan.
).
). En als er dan andere stalgenoten waren zorgde iedereen er wel voor dat ik de bak alleen had, had er m'n handen vol aan en haar eigen schaduw was al afleiding genoeg.
.