niet meer 'kunnen' rijden

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

_Kiki

niet meer 'kunnen' rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 16:28

Excuseer me als dit verkeerd staat...
k heb me aangemeld op dit forum omdat ik al een paar maanden een beetje in een soort van put zit waar ik nog heel moeilijk uit geraak, vooral met mijn gedachten.

Qua persoonlijkheid en karakter ben ik een persoon dat niet altijd stabiel geweest is. Ik ben sneller ongelukkig dan gelukkig. Doorheen de jaren heb ik al wat klappen te voortduren gekregen, maar het enige wat mij met die momenten gelukkig maakte was mijn paard en rijden. Ik rij al m'n hele leven en heb al jaren een eigen paard. Heb enorm veel ambitie en ben erg toegewijd, zowel recreatief als op wedstrijd, het klinkt misschien cliché maar paardrijden is zowat mijn leven, zonder dat ben ik mezelf niet en heb er nooit aan gedacht om te stoppen.

Nu het probleem, mijn paard heeft een zware blessure, doet het goed als weidepaard, is nog maar 17 jaar, maar er kan dus niet meer mee gereden worden. Prognose ziet er niet fantastisch uit, maar op dit moment doet hij het heel goed, als weidepaard. Rijden zit er helaas nooit meer in. Ik heb sinds deze blessure niet meer gereden. Ik ben al snel op zoek gegaan naar een bijrijpaard, dit was helaas geen gemakkelijke zoektocht. Ik heb vooral bij vrienden en kennissen rond gevraagd en op het internet gezocht. Heb een paard gevonden dat ik volledig mocht 'hebben' van goede vrienden, maar deze heeft onlangs op de weide een ongeluk gehad en de prognose ziet er evenals niet goed uit. Heel dik been en zware peesblessure. Ik was enkel nog maar vanaf de grond bezig met dit paard.