Graag wil ik jullie voorstellen aan Blue die sinds mei mijn lieve, gekke, ondeugende bijrijdpaardje is. Ookal heeft ze soms wat merriestreken en is ze heel goed in staken (al zal ze nooit bokken of steigeren) ben ik al helemaal gek op haar.

Even een klein paspoortje

- Naam: Blue, merrie
- Ras: Tinker
- Leeftijd: 7 jaar
- Afkomst: Ierland
In mei zijn we vooral begonnen met grondwerk en loswerk om de band te verbeteren. Dit pakt ze heel goed op! Ze kan nu al voledig los staan op de poetsplaats buiten en weet het commando 'back up' heel goed.
Al is ze het er soms niet helemaal mee eens

Vrijheidsdressuur zijn we ook mee begonnen en Flehmen snapte ze binnen no time. Snoepje doet ze alles voor

Hiernaast hebben we elke week les van de stal eigenaresse en dit gaat ook de goede kant op. De galop vinden wij beiden wat lastig, maar gaat ook steeds beter!
Ook zijn we in Juni uitgenodigd om model te staan voor een fotograaf en hier zijn geweldige foto's uit gekomen! Blue gedraagde zich als volleerd model en kon praktisch de hele tijd los staan met halster touw op de grond.
Conclusie: Ik ben ongelofelijk trots op Blue en blij dat ik haar mag bijrijden

Hieronder wat foto's van Blue en van de fotoshoot

Nooit tevreden met haar eigen vlekken

Mooi paardje

Ik ben niet nieuwsgierig hoor!

Nieuw dekje

Foto's van de fotoshoot zijn gemaakt door Sabrina Broekman Fotografie. Zo blij ermee!

Een reactie is altijd leuk!