Ik kreeg laatst de vraag hoe dan in Zwolle als stad zijnde buiten rijden?
Nou gewoon zo
Even kijken hoe ik er weer op kom Kelan durfde niet zo goed het water in onder het zadel na een minuut of 5 het geprobeerd te hebben ben ik er naast het water in gegaan wat wel goed ging en toen lekker onder het zadel wat vervolgens in 1 keer goed ging
Oortjesfoto met mijn man erbij
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-07-19 14:48
Heerlijk genieten! Je zou echt niet zeggen dat de stad zo dichtbij is.
Volgende week minimaal nog 1 keer het water in doe ik maar gelijk de eerste keer. Kijken hoe hij het dan vind.?Daarna nog 1 keer gewoon lekker naar buiten al dan niet met water afhankelijk van de eerste keer rijden volgende week
En daarna na mijn vakantie het bakwerk weer oppakken heeft Kelan gelukkig ook wel het naar zijn zin en ondanks dat hij 28 jaar is blijf ik hem wel trainen want rust roest gaat ook zeker voor hem op en rijden doe ik sowieso naar zijn kunnen
Amalarab
Geplaatst: 05-07-19 16:37
Zwolle is heel leuk om buiten te rijden! Leuk om terug te zien! Ik had mijn pony’s in 1997/1998 op/aan de Holthagen staan.
Blazy
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-19 16:54
Amalarab schreef:
Zwolle is heel leuk om buiten te rijden! Leuk om terug te zien! Ik had mijn pony’s in 1997/1998 op/aan de Holthagen staan.
Ja bv ook in Zwolle Zuid kan je heerlijk rijden
Wat toevallig want de Langenhof waar Kelan staat is idd bijna aan de Holthagen. De bak is aan de Holthagen