Penotti vandaag voor t eerst samen met Moon op de wei

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 19:08

Eerst gereden,Penotti staat midden in de bak net of hij ons aan t longeren is ,er achter aan lopen doet ie niet meer daar word ie te moe van.
Trailer klaargezet.en alletwee aan een lijntje meegenomen. Eerst Moon erop (gelukkig gaat die heel goed op de trailer )en daarna Penotti er zowat in getild( met m,n knie ook nog verder geduwd).Gelukkig riep Moon anders was t helemaal niet gelukt.Daarna rijden maar ,Ik had Penotti aan twee touwen vastgezet want hij wilde de hele tijd voor Moon gaan staan, Heel langzaam (slak) gereden omdat ik bang was dat ie z,n nek zou breken als ik remde (omdat er geen stang voor zit) He he eindelijk bij de wei .eerst Penotti er uit en toen Moon ,Moon durfde er niet uit omdat Penotti er voor stond .Heel de bubs mee naar achteren wei open en lopen maar .En nou komt t ,ze vonden t super . Bok ren Bok ren spurt knal scheur enz Party!! , Ik heb met m,n handen voor m,n ogen gestaan ,bang dat Moon Penotti zou raken ,nee dus .Maar ja ,dit kon ook niet ongestraft goed gaan ,Moon is dus weeeeeer een ijzer kwijt ,ik word er helmaal hopeloos van ,Voor de 5e keer in 1 1/2 week ..Morgen komt de smid weer .De familie staat nu gelukkig weer op stal uit te rusten van alle belefenissen.he he weer een dag vol spanning Party!!