s`nachts door het bos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mellien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 18:43

Gisteren was ik een beetje laat thuis (te lang bij Pjelk geweest Haha! ) maar beau moest ook nog. Dus toen moest ik in het donker. Ik wilde hem toch wel wat beweging geven dus dan maar naar het bos. Daar was het echt DONKER! Ik zag geen hand voor ogen en ook geen paadje wat zich tussen de bomen door slingerde. Beau gelukkig wel en zo ben ik, vertouwend op mijn pony het bos door gedraafd. Dat ws echt spannend maar gelukkig zitten al mijn knieen er nog aan. Nu weet ik hoe het is als je blind bent en paardrijden gaat!
Na het bos nog even een gelopje. Beau wilde beetje hard Schijnheilig maar kon uiteindelijk ook wel weer stoppen. Wat was dat een gave rit zeg!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 18:51

Ik ben 2 jaar geleden op vakantie geweest met een vriendin en onze paarden, we hebben toen op een huis met stallen gepast. Omdat er een hittegolf was en het stikte van de horzels, gingen we alleen 's avonds naar het bos, pas om een uur of 11. Dan kwamen we midden in de nacht terug. We namen dan zaklampen mee, het had eigenlijk wel wat!

Daar heb ik ook deze foto van, ik vind hem wel gaaf, een beetje spookachtig ofzo! Lachen

[img]../upload/63/buitenr1kl.jpg[/img]

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 18:55

Mijn zus en ik reden vorige winter ook vaak in het stikkedonker buiten op de hei of in het bos. Echt heel apart om mee te maken!
Gelukkig heeft mijn zus een schimmel dus die zie je dan nog wel een beetje. Wij hadden ook zaklampen mee, heel gaaf was dat. En op de hei was 1 lichtbundeltje vanaf de weg en omdat onze paarden reflectoren om de benen hadden zag je alleen een wirwar van bewegende benen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 22:39

Ik doe het ook wel eens pak me overdreven in met reflectoren om benen en in de staart en mijn mooie jas (zie foto's boktmeeting apeldoorn) en lampjes en dan lekker stappen een half uurtje ofzo midden in de winter op de harde grond mhhh heerlijk

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 07:01

ik rij in de winter bijna altijd in het donker
vind ik altijd wel gezelli
maar we hebben dan ook wel een paar verlichte stukken en gaan we ook een stuk door het dorp heen.