Hoi allemaal!!
mijn school is alweer afgelopen voor dit schooljaar en nu lijkt het me leuk om een wedstrijd te organiseren. Ik vind dat er bij mij in de buurt niet veel oefencross wedstrijden zijn, vandaar het idee om het zelf te organiseren. Het is nog niet zeker dat er daadwerkelijk ook een wedstrijd komt omdat ik eerst het een en ander wil onderzoeken. Bij mijn paard zijn een aantal weilanden die ik eventueel kan huren/gebruiken, deze zijn echter niet zo groot en het lijkt mij een beetje onhandig om alles in 3/4 weilandjes te gaan plaatsen. Denkend aan parkeren, secretariaat, losrijden, crosshindernissen enz. IK hoop om als het lukt rond de 10-15 starts te gaan zitten. Dit lijkt mij wel een mooi begin.
Dus mijn vraag nu is of iemand toevallig een groot stuk grond of een stuk bos (iets waar ik de hindernissen kan plaatsen en nog ruimte over heb voor de andere benodigdheden) en eventueel een grote bak beschikbaar heeft waar ik dit mag organiseren. Ik zoek dit een beetje in de buurt van de gemeente Olst-Wijhe. Graag reactie als u iets beschikbaar heeft, mag ook een pb zijn!!
Verdere tips en tricks voor het organiseren zijn ook welkom!!