wat natuurlijk de ultieme reden was om even lekker een show'tje weg te geven en te rennen samen.
Ik had mijn camera bij natuurlijk en wat foto's gemaakt, die ik met jullie wil delen!
Kan soms nog steeds niet geloven dat deze prachtige trotse pony het bange, kreupele hoopje ellende is dat ik kocht vorig jaar!

Zo heerlijk, ik ben er zo aan gewend dat ze klein zijn en ik heb ze ook op prive stal staan waar alleen mijn twee kleintjes staan, dus het is voor mij heel gewoon en soms besef ik ook gewoon niet dat ze echt klein zijn, maar op de wei van de buren staat deze (en ik denk dat hij gewoon 1,65 a 1,70 is, geen extreem groot paard) en dan realiseer ik me weer even wat voor ukkies het toch zijn.

Deze omheining is van de buren, ben ook geen fan van prikkeldraad maar niet mijn omheining en mijn pony's kunnen daar toch niet bij. Ze doen de eerste 2 dagen even buurten bij de paarden en daarna is het niet meer interessant en gaan ze gewoon eten

Hoop dat jullie net als ik hebben genoten van twee ontwijs blije, knappe en schattige pony's

Reactie zou leuk zijn!