Mijn paard en ik rijden lekker recreatief. Meestal gaan we op pad!
Heel zelden rijden we in de bak. Ik vind het heerlijk om met mijn paard lekker ontspannen rond te rijden. Gewoon lekker uitwaaien na 't werk. Gelukkig hebben wij genoeg uitrij mogelijkheden om je te vermaken! Lekker stappen over de landweggetjes in de zon, een lekker stuk galop over de bospaden, een sprongetje over de boomstammen. Nee, ons maak je niet blij met bakwerk.

Ik ben benieuwd of er nog meer ruiters zijn die ook enkel recreatief buiten rijden? Waar rijden jullie? Hoevaak? Alleen of met stal genoten? Waar lopen jullie tegen aan? Hoe lang zijn jullie onderweg?
Wij gaan z'n 3/4 keer per week. Afhankelijk van het weer. De stal staat aan de rand van het bos dus veel uitrijmogelijkheid, tevens ook leuke landweggetjes wat heerlijk is in de zon. Ik ga zowel alleen als met stal genoten, wel zo gezellig! Onze ritjes verschillen van een half uurtje t/m 3 uur ongeveer. Mijn paard is super braaf buiten, rent niet weg, bokt niet en schrikt niet snel. Is lekker ontspannend en relaxt, (ligt er wel aan welke richting we op gaan) ideaal buitenrit paard!
Omdat ik er zo van geniet, ben ik benieuwd naar jullie ervaringen!

Dit was vanmiddag!