Omdat ik de laatste tijd aardig wat beeldmateriaal heb verzameld, leek het mij leuk om eens een topic aan te maken!
Wat achtergrondinformatie over ons
Dara is een negenjarige Shire, welke ik nu ongeveer 1,5 jaar rijd.
Ik ben op de stal waar ze staat begonnen als ruiter voor de wedstrijdpony's, maar toen ik voor de grap een keer op Dara stapte klikte het zo goed dat ik heb besloten om de uitdaging aan te gaan.
Ons doel: het Z in!

11 maart 2018 reden we onze eerste L1 wedstrijd en momenteel staat de teller op M1+2!
Het is natuurlijk een behoorlijk grote tank, dus kost alles net even iets meer tijd.
We zijn momenteel vooral bezig met het sterker maken van de achterkant, daar moet die 900 kilo nu steeds meer op komen dus daar moet ze wel sterk genoeg voor worden.

Genoeg informatie, hier komen de foto's!
Onze allereerste wedstrijd. Alles was nog erg spannend, vooral de witte hekjes.

Tussendoor doen we wat schriktraining, want wat een muts is het.
We noemen haar vaak een KWPN'er, omdat ze altijd wel ergens spoken ziet.

Een wedstrijd waarbij we alle chique KWPN'ers achter ons lieten en eerste werden!

En we trainden lekker door! Nog achter de loodlijn, maar ach we kunnen niet alles in een keer perfect doen.

Haar lekkere ronde conditie toen.

Een vriendinnetje gebruikte Dara als oefenmateriaal voor de camera.

We hebben meegedaan aan de Nationale Shire Show in Ermelo.
Wat was ik trots!

Ongeveer een jaar geleden ben ik ook een Instagram account begonnen voor Dara, wat eigenlijk heel lekker gaat!
In januari kreeg ik een berichtje van Feline (bekend van Youtube onder Felinehoi), of we het misschien leuk zouden vinden om naar het Paarden Youtubers Live Event te komen voor een show.
Maar natuurlijk!

Hier een aftervideo van deze dag:
Laatst is er nog een Youtuber langs gekomen om een interview te doen en Dara uit te proberen

We hebben meteen even wat foto's geschoten met mijn nieuwe wedstrijdjasje

Aankomende donderdag staat er na een tijdje doortrainen weer een wedstrijd op het programma om te kijken hoe we er nu voor staan.
Nu ik terug kijk naar alle foto's ben ik onwijs trots op hoe ver we zijn gekomen, hopelijk kan ik nog een tijdje van Dara genieten.

Voor de nieuwsgierigen, op Instagram zijn we te vinden als DaraTheShire.
Ik ben echt enorm dankbaar voor alle kansen die ik door dit platform al heb gekregen.
Onlangs ben ik zelfs benaderd door GPA dat ik een van de drie finalisten ben om brand ambassador te worden, supertof!
Hier moet ik nog wel even voor bikkelen, maar met de hulp van iedereen om mij heen gaat het misschien wel lukken!
Bedankt voor het kijken en lezen!