Horse Agillity!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bridget_vd

Horse Agillity!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-19 19:50

hoi,,

Dit jaar ben ik samen met mijn paarden aan horse agillity begonne. :o . Ik doe zo ongeveer 2 keer in de week met elk paard. Mijn 2,5 jarige barock pinto was als eerst aan de beurt. Wij hebben al wat hindernissen gemaakt dus dat kwam wel goed! *\o/*

De eerste hindernis! De vlag, eerst was hij wel wat bang maar daarna kwam het helemaal goed!

Afbeelding

De tweede hindernis! De hoepel, de meeste paarden lopen hier wel makkelijk doorheen. Hij deed dat ook!

Afbeelding

De derde hindernis! Het lintscherm, meestal vinden ze deze hindernis nogal spannend. Hij was eerst nogal bang, maar naar een kwartiertje rustig erlangs lopen wou hij er doorheen! <3

Afbeelding

De vierde hindernis! Deze foto is al van een tijdje geleden maar het gaat om het idee :) . Over het zeil, hier liep hij ook makkelijk overheen!

Afbeelding

Dan nu met mijn andere pony! Dit is een grote c-pony. Het ras is onbekend.

De eerste hindernis! Door de vlaggetjes heen! Hij is eigenlijk nergens bang voor dus dit was een makkie :9 .

Afbeelding

De tweede hindernis! Over het zeil en dan over een (heel erg lage) boomstam. Wel goed om te weten, dit zeil was totaal niet glad omdat we er zand over hadden gegooid. Wij deden dit dan ook uit de draf!

Afbeelding

Anastasia24

Re: Horse Agillity!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 19:56

Wat een mooie en vooral stoere paarden! Leuk om te zien! :)

Horses06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 09:22

Echt goed, die hindernissen zijn zo leuk, ik heb zin om het ook is te proberen! <3

Fleur_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 20:11

Hoii,

Je bericht is al even geleden maar kwam het toevallig tegen. Die obstakel met die buizen heb je dat zelf gemaakt en toevallig een tip voor? Wil zo iets ook graag een keer uitproberen :=

bridget_vd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 20:21

Hoi,
Ik heb het met staander eronder gemaakt. Ik heb dus een staander en daarover de buis gedaan!

Fleur_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:12

Dankje wel! Ga het proberen haha

Appel_Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 12:07

Och, ik vind Horse Agility zooo gaaf! <3 :j

ianmens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 17:42

Ik ben helemaal weg van Horse Agility! Het was zo'n lonende ervaring om te zien hoe mijn paard zijn zelfvertrouwen en vertrouwen in mij verbeterde terwijl we samenwerken om verschillende obstakels te overwinnen. Het beste is dat Horse Agility overal kan worden gedaan, of het nu in je achtertuin is of op een wedstrijd. Het is ook een geweldige manier om de band tussen jou en je paard te versterken en tegelijkertijd hun fysieke en mentale vaardigheden op te bouwen. Ik raad het ten zeerste aan om het eens te proberen!"

mareVV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 16:33

Hihi het lijkt wel of je paard een koninklijke ontvangst krijgt :j