Clubkampioenschappen RSV NEO

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bridget_vd

Clubkampioenschappen RSV NEO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-19 12:10

hoi,

Het is alweer een tijdje geleden dat het clubkampioenschap was maar wil er toch nog wel wat van laten zien. De dag begon al best wel vroeg, opstaan, knotten en onderweg <3 . Eenmaal aangekomen eerst begonnen met de dressuur. Ik heb gekozen om de B3? te rijden. Daarmee werden we derde met 185 punten!

Geconcentreerd tot de top! :o

Afbeelding

Grote volte in galop! *\o/*

Afbeelding

Daarna was het tijd voor het gymkana onderdeel. Er stonden verschillende '''hindernissen'''in de bak die waren allemaal verschillende punten waard. Wie de meeste punten had had gewonnen. IK werd daarbij tweede! :D

Slalommen!

Afbeelding

Nog snel over de sprong voor meer punten :P

Afbeelding

Daarna het laatste onderdeel Springen. Ik had me opgegeven voor 60/70 maar uitendelijk was het wat lager geworden. Hier helaas geen prijs -O-

Over de Oxer :)

Afbeelding

Nog een stijltje!

Afbeelding

Toen de prijs uitreiking. Iedereen zat in spanning te wachten. Omdat ik niet bij alles eerste was dacht ik dat mijn kans verkeken was. UItendelijk toen ze bij de tweede is waren raakte mijn spanning op. En jahoor: bridget eerste met haar pony Robin! Ik kon het bijna niet geloven. De beker halen en op de foto. Het was een geslaagde dag <3 .

Clukampioen!!!

Afbeelding

rien10

Re: Clubkampioenschappen RSV NEO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 14:14

Goed gedaan. Gefeliciteerd!!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:42

Gezien de leeftijd van de TS verplaats ik het topic naar [JITP] Jeugd In The Picture.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 20:07

Wat een leuke en vrolijke combi zijn jullie :D