*edit* Hierzo is de advertentie
Hey,
Ik zoek al een tijdje een verzorgpony maar al een hele tijd geen reactie dus nog een poging! Ik ben Suzan en ben 13 jaar (september 14), ik weeg 52 kilo ongeveer en ben 1,60 m lang. Ik zoek een maatje waarbij ik alles kan doen van wandelen tot vrijspringen en evt rijden, ik ken alle basissen al met rijden en leer elke week meer, ik rij in totaal zon 4/5 jaar. Ik ben dan niet zoals de typische ruiters die geen angst kennen rond om paarden, ik kan vrij bang voor paarden die bokken/bijten en die dominant gedrag vertonen etc dus een rustige zou wel fijn zijn. Ik wil vooral gewoon een band met het dier krijgen en lol hebben want dat is toch het allerleukste wat er is! Ik heb een rustig karakter en ben geen persoon die dingen doet met uw paard zonder het te vragen, ook kom ik in wind en weer als het veilig is natuurlijk. Ik ben een echte introvert dus zal in het begin niet te veel praten en veel in mezelf zijn eenmaal het ijs gebroken zal ik veel meer praten en dingen durven zeggen/vragen. Ik weet mezelf te redden rondom de paarden en alle stalwerkzaamheden natuurlijk moet het wel een keer uitgelegd worden hoe jullie het doen. De weekenden zijn voor mij het beste maar af en toe kan ik ook in de week. Ik kan een kleine bedrage betalen tussen de 5 en 20 euro ook vind ik het geen probleem om een keer dekens/dekjes en halsters te kopen, Weet u iemand of bent u diegene die er eentje heeft en heeft u interesse stuur me een pb!
Vriendelijke groet, Suzan