Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissJG schreef:Het opvoeden en de omgang opzich maak ik me dan weer niet zo druk over. Ik heb al zeg ik t zelf geduld en tolereer zeker geen ongewenst gedrag. Van mensen dieren en me dochter ( little monster ❤️) niet.
Het gaat me echt over het rijden. Een trainingstal is natuurlijk een optie. Die zit hier ook in de buurt. En eventueel kan degene waar ik les de basis ook leggen. Maar derest zal ik natuurlijk toch zelf moeten doen.
beatje schreef:eigenlijk wil je geen eerlijke mening,zowel de mensen die hier reageren als je eigen instructrice zeggen neem een wat ouder paard.Maar zelf wil je gewoon een veulen.Dan moet je dat doen.
Persoonlijk denk ik in julie geval dat een ouder paard wijzer is,zeker als je wil dat je dochter er ook plezier aan heeft.
MissJG schreef:Veulen spreekt me aan omdat ik een gevoelspersoon ben. Dus het samen met een paard verder groeien is in mijn ogen geweldig. Ik twijfel alleen enorm aan mijn eigen kunnen.