Zo gezegd zo gedaan. Wat informatie ingewonnen over de beste plek om te parkeren. Vriendlief heel lief aangekeken of hij mee wilde en daarmee was het plan klaar.
Dus zondag 14 april de trailer aangekoppeld, paard opgeladen en toet toet. 2 uur naar zee getoerd

Daar aangekomen hem eerst even lekker wat laten grazen en toen ging het dan echt gebeuren! Spannend dat ik het vond, want wat zou hij doen?
in een vlot tempo rende hij de zandduin op tot hij het zag, DE ZEE! stokstijf stond hij stil te kijken naar dat grote natte oppervlak. Dapper als hij is kroop hij in de broekzak van mijn vriend en liep de duin weer af het strand op. Wat vond hij het spannend in het begin! Het was eb dus het strand was perfect om op te stappen maar hij bleef eerst in het losse zand eens goed alles aankijken.
Na een minuut of 10 was de ergste spanning eraf en konden we beginnen met genieten! En dat hebben we gedaan! Genieten jullie mee?
Eerst even draven

Maar het leukste blijft toch om te galloperen. Eerst even op een hele grote volte:

En dan lekker over de lange lijnen

Maar ook gewoon heerlijk stappen en genieten van dit super dappere paard!

Toen het ijs helemaal gebroken was, werd het water ook leuk!
Eerst even proeven. Bahbah!

En dan lekker spetteren want dat doet hij het liefst!

Just having fun

Naderhand nog wat foto's ernaast gemaakt om dit mooie moment vast te leggen.

Gewoon zonder zadel, waarom niet?

Ik heb echt zo onwijs genoten van deze dag

My dream came true!