Maar soms gebeuren er dingen, en loopt het net even anders

Een paar weken geleden heeft vriendin/stalgenootje/bokker PeerAppel ze allemaal op de foto gezet, en het resultaat wil ik graag delen.
De bonte Tinker met het smalle blesje is de 6-jarige Phoebe (1.55), zij is al wel eens eerder voorbij gekomen.
De zwarte Tinker is Noeka (1.54), een 15-jarige ICS-NL STER-merrie en de moeder van Phoebe.
De bonte Tinker met 1 wit en 1 zwart oor is Tjaja (1.54), Tjaja is Noeka haar moeder. STER-merrie bij zowel ICS-NL als NSvT.

Noeka met Phoebe als veulen 6 jaar geleden
De laatste, de bonte met de bredere bles is Ashlan (1.53). Ashlan is een 6-jarige hengst. Op dit moment staat hij hier middels een soort van bruikleen-constructie, met optie tot koop mocht het van alle kanten naar tevredenheid verlopen. Ashlan zijn afstamming is Deaglan SvG x Collin van de Gorterstraat.
Sowieso Phoebe mag dit jaar daten met Ashlan, dus volgend jaar lopen hier hopelijk 4 generaties in de wei. Voor Noeka en Tjaja ben ik er nog niet uit of, en door wie, ik ze laat dekken.
01. Ashlan

02. Noeka

03. Tjaja

04. Phoebe

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12. Lieve Tjaja

En als laatste nog een telefoonplaatje van gisteren. Ashlan is gewend samen met merries te staan, maar omdat ik wil dat hij dekt aan de hand en niet standaard merries drachtig wil hebben om hem sociaal te kunnen houden, is besloten hem te koppelen aan de enige ruin die hier op stal aanwezig is. Gelukkig zijn de heren beide niet moeilijk, en gaat dit super! Op deze manier wil ik een hengst graag houden