In juni is er weer een orientatierit bij ons op stal Het thema is CSI en ik heb vragen aan jullie of jullie misschien ideetjes hebben hoe wij ons kunnen verkleden. Het is voor zowel Ruiter als paard
Wellicht iets met een witte overal, mondkapje op en een cameraatje mee? Zodat je alles kan 'onderzoeken'. Veder geeft pinterest ook altijd veel ideeën.
Xnainie
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-19 11:27
Boterbloem90 schreef:
Wellicht iets met een witte overal, mondkapje op en een cameraatje mee? Zodat je alles kan 'onderzoeken'. Veder geeft pinterest ook altijd veel ideeën.
ik had gezocht op pinterest maar daar kon ik niks vinden
Ik verplaats dit topic even naar PP WD-V is meer voor wedstrijd gerelateerde zaken, terwijl je op zoek bent naar een leuke outfit voor jullie team tijdens de rit
Okay slachtoffer; witte gezicht,blauwe lippen, blauw oog, nep bloed bij de keel alsof hij daar zo vermoord is,ligt aan het weer blauwe plekken ivb lange of korte mouwen, beetje alledaagse kleding met nep bloed voetafdruk en vieze plekken.
Onderzoeker; lange jas ligt aan het weer, een soort van detective must op de cap maken, stropdas, bloesje, zwarte rijbroek, een ID kaart gaan de CSI met naam enzo.
En dan moet ik alleen nog wat verzinnen voor het paard.... Mischien vingerafdrukken in de mannen of staart maken en politie lint gebruiken voor peesbeschermers, vergrootglas zonder gala anders is hij te zwaar...