Ik zat in Zweden toen zij ziek werd door het eten van esdoornblad. Na de operatie (die ze goed was doorgekomen) heb ik helaas toch de keuze moeten maken om haar verder lijden te besparen en haar in te laten slapen.
Omdat ik nog in Zweden zat heb ik geen afscheid kunnen nemen en het gemis is er nog dagelijks.
Veel sneller dan gepland kwam Jillz op mijn pad.

(één van de verkoop foto's)
En in die zelfde week kwam ook (de altijd blije) Abba uit Zweden.

Samen hebben zij mij door die eerste loodzware periode heen gesleurd.
Deze maand is de 5e verjaardag van Jillz. En dat was een drukke maand voor haar. Zo hebben we voor het eerst een (onderling) wedstrijdje gereden (helaas geen foto's van) en is ze met mij naar een fotomeeting geweest. Ze was erg druk tijdens het maken van de portretfoto's, toch is het gelukt prachtige foto's te maken. Echt een hele prestatie!

Voor mij was het de eerste keer dat ik er buiten op zou gaan en spannend vond ik het (Dit is ook wel te zien aan mijn hoofd en houding /zit), maar Jillz was ontzettend braaf en nuchter. Wat was ik trots op haar.

Een week later mocht Jillz (last minute) model staan voor een bloesemshoot. Zo druk als ze de week ervoor was zo makkelijk was ze nu, ik durfde haar zelfs los te laten staan!

Eerste Paasdag mochten we meedoen met een clinic van Jill Huijbregts. En wat deed ze dat goed.

(foto's gemaakt door flowq op bokt)
Ik heb genoten van mijn geweldige paard en wat ben ik trots op haar.
Ik ben met alle fotografen via bokt in contact gekomen. Alle credits voor hen. Alle fotografen enorm bedankt!