troi schreef:Maar besef je wel dat DE waarheid als het gaat om wat meer verdieping bij paarden niet bestaat. Wat de ene de grootste onzin vindt is volgens de andere de absolute waarheid. Je gaat dus nooit een boek schrijven waar iedereen het mee eens is. Een voorbeeld daarvan is de suggestie over een goede hoef. Vraag een tuigpaard fokker en een natuurlijk bekapper en je krijgt totaal verschillende visies te horen.
Hierben ik mij inderdaad ook bewust van, het is ook absoluut niet mijn bedoeling om in het boek te zeggen wat goed of fout is, ik wil enkel een soort tussenweg bieden tussen boeken zoals "mijn eerste paardenboek" en " Anathomy of the horse". Ik wil net iets dieper ingaan op een aantal 'basic' onderwerpen waar de kinderen al iets over weten, zoals dus bijvoorbeeld hoe een paardenlichaam werkt of wat de meest voorkomende paardenziektes zijn met tips, maar dan in begrijpelijke taal, zodat ze later makkelijker de overstap kunnen maken naar de lastigere boeken en dan hun eigen mening kunnen vormen over wat zij goed of fout vinden.
Vandaar ook mijn vraag of (voornamelijk) de tieners zelf zouden willen antwoorden, natuurlijk waardeer ik alle input en hulp, maar ik heb waarschijnlijk het meest aan wanneer de tieners zelf aangeven waar zij net wat meer over zouder willen leren
Mochten jullie paardentieners kennen, zou het heel fijn zijn als jullie ze misschien willen vragen om hier te antwoorden(vragen wat zij vinden en het zelf hier neerzetten mag natuurlijk ook
)
Verder weer superbedankt voor de ideeën! Ik had de meeste al wel, maar het is zeker fijn als dat nog even bevestigd wordt.