1 jarig jubileum!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

1 jarig jubileum!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-19 10:46

Op 9 april had ik Ivy alweer een jaar, wat gaat de tijd toch snel!
Daarom wat beeldmateriaal van wat wij de laatste tijd hebben gedaan, helaas iets saaier dan eerst, simpelweg omdat ik niet heel vaak een fotograaf bij heb en omdat we allebei iets rustiger aan doen.

Eigenlijk standaard als ik rond het middaguur op stal kom, ligt Ivy lekker in haar stal een middagdutje te doen. Heel schattig!

Afbeelding

Op de dag dat ik Ivy 1 jaar had heb ik mijn bijrijder gevraagd of zij wat foto's van ons wilde maken. Daar zijn best een paar leuke foto's uitgekomen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder werk ik nu ook veel aan mijn eigen houding via flexchair lessen. Ik had als huiswerk meegekregen dat ik gefilmd moest worden tijdens mijn les. Hierbij een filmpje van de galop. Ik zit hier wel echt heel erg slecht mee, maar vlak nadat dit filmpje klaar was, gaf mijn instructrice mij de tip om mijn romp helemaal recht te richten, hierna kon ik ineens wel goed zitten! Helaas daar geen filmpje meer van.

Afbeelding

Ook mag ze vaak na het werk nog even lekker in de bak staan om te genieten van het zonnetje.

Afbeelding

Afbeelding

Oke baas, ik heb net gedaan of ik ging rollen, gaan we dan nu iets nuttigs doen? :Y)

En als laatste nog een mooie foto die een vriendin van mij heeft gemaakt toen we samen naar Shan gingen.

Afbeelding

Bedankt voor het kijken! Een reactie of tips zijn altijd welkom!