De afgelopen maanden is ons avontuur een grote emotionele rollercoaster geweest. Een dikke maand geleden kregen Diallo en ik na een lange periode niet goed te weten wat er scheelde de diagnose van kissing spines en spondylose. Diallo had al een paar maanden heel vage klachten, we hebben meerdere deskundige laten kijken maar niemand vond iets concreet. Toen het mij echt de spuigaten uit kwam hebben we gewoon beslist om naar de kliniek te gaan. Hij stond ook al mank rechts achter, dus we hebben besloten om geen behandelingen meer te starten op advies van de kliniek. De slaagkans was klein vanwege zijn vele symptomen en de kostprijs ontzettend hoog.

We hebben Diallo dan 3 weken geleden verhuisd naar een minder luxueuze stalling met veel weidegang in kudde. Na enkele dagen voelde Diallo zich al helemaal thuis. Op dit moment voelt hij zich zelfs een beetje té thuis, want ja nu mag hij plots heel veel op de weide zonder nog gewerkt te worden wat zorgt voor een bommetje energie. Daardoor komen we een beetje in een tweede dilemma, hoe kan hij zijn energie kwijt?
We zijn eventueel nog aan het kijken naar TENS/lasertherapie om nog iets van licht werk te kunnen doen. Op dit moment geven we ook duivelsklauw bij. Hier merken we nog weinig van.
De DA heeft mij dan wel groen licht gegeven om terug een klein beetje aan het werk te gaan en gewoon zien hoe dat loopt zonder behandelingen. Wandelen mocht sowieso nog. Het jammere van de hele zaak is dat ik zelf wel heel veel ambitie heb voor dressuur. Maar die dromen zal ik voorlopig even opzij moeten schuiven.
Maar dat hield Nenah niet tegen om nog eens foto's te komen nemen van mijn ontzettend fotogeniek paard.

Ik ga jullie niet langer tegenhouden, geniet van de foto's

Diallo VW
15 jaar
BWP
Ruin (al denkt hij daar anders over

1m58
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Deze week dan nog eens heel licht pistelwerk geprobeerd wat best goed ging, het straalt uit hoeveel energie hij heeft

Alle credits voor de foto's gaan natuurlijk naar mijn goede vriendin Nenah (xTitanic).
Haar Instagram: https://www.instagram.com/nenahdmphotography/
Mijn Instagram: https://www.instagram.com/milavanillaxs/
Bedankt om te kijken en laat zeker iets achter!