Wat vinden jullie het leukste om te doen met je paard?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

D_M_L

Wat vinden jullie het leukste om te doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-19 16:56

Hey bokkers!

Het leek me leuk om een topic te openen waarin we met elkaar delen wat we nu het leukst vinden om te doen met ons paard, en op welke momenten we het meest genieten wanneer we bij ons paard(en) zijn; of het nu rijden, grondwerken of poetsen is. Ik ben benieuwd!

Ik geniet het meest wanneer ik met onze ene merrie zonder zadel lekker ontspannen kan stappen en draven en zij ook ontspant; zonder al te hoge eisen te stellen. Ik geniet er ook enorm van om met onze shet te werken, en hem nieuwe dingen te leren, die hij vaak snel oppakt.

Moonlight17

Re: Wat vinden jullie het leukste om te doen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:02

Een lijstje:
Nieuwe dingen uitvoeren die eerst nog niet mogelijk waren. vb: Onze eerste pasjes draf appuyment, eerst pasjes passage, eerste pasjes piaffe. Niet perfect, maar we doen het wel gewoon we terwijl we nog gewoon in de B rondrijden.
Doelen bereiken vb: 1e spring winstpunt waar ik zo hard voor heb moeten werken.
Cross training/Cross wedstrijd, doet het altijd goed
Een lekkere buitenrit
Op een lekkere zonnige dag in de wei bij een gras etend paard zitten.

D_M_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-19 19:53

Iemand nog een reactie? :)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:54

In de wei zitten en kijken als ze grasjes eten :) wandelritjes daarna, maar vaak doe ik het liefst gewoon niks :D En de paarden ook gelukkig :')

Lenexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:43

Ik vind bijna alles leuk om met paard te doen, maar inderdaad net als hierboven weinig doen staat boven aan. Ik heb een ontzettend sociale haflinger, ik geniet er dus ook echt van als ze komt knuffelen/ rondhangen terwijl ze ook lekker ergens anders kan staan of eten. Zo leuk dat ze toch vaak komt checken als ik in de paddock/bak/wei zit.