Dressuurproef oefenen via paardenspel?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mooblie

Dressuurproef oefenen via paardenspel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 20:24

Normaal kom ik niet zoveel op dit gedeelte van het forum maar nu heb ik even jullie hulp nodig. :D Sinds kort rij ik wedstrijden en ik zou ook graag mijn proef een ontspannen, thuis op de bank willen oefenen. Is er een spelletje die dit simuleert toevallig? :D

Nu zijn er bizar veel paardenspellen en zie ik even door de bomen het bos niet meer. Ik zoek dus een spel waarbij ik vrij zou kunnen rond rijden in een bak. Ik heb al wat spelletjes geprobeerd maar tot nu toe zit ik vast aan de dressuurproeven van het spel zelf. Het mag best wat geld en tijd kosten om daar te komen als het uiteindelijk maar mogelijk is om je eigen proef te rijden. :')

Binkie_Eline

Re: Dressuurproef oefenen via paardenspel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 20:28

Ik heb een spel gespeeld, volgens mij was het iets met Anky, en dan haar eerste pony.
Daar moest je wel lessen rijden, dus je reed in de bak, maar je kan daar zelf je figuren rijden als je geen zin hebt om de figuren van de les te rijden. Je krijgt dan dus geen punten omdat je de route niet volgt die je moet volgen, maar je kan wel zelf je proef oefenen! Ik weet alleen niet precies of deze nog te krijgen is.

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 20:32

Er bestaat een app.
Learn dressage

Kan je de proefjes in tekenen

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 20:35

Learn Dressage heb ik inderdaad ook geprobeerd. Maar dit word me een beetje te onduidelijk omdat ik geen onderscheid kan maken tussen de gangen en de lijnen door elkaar gaan lopen. Ik ga eens kijken naar de spellen van Anky! :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 20:36

Ik oefende vroeger gewoon op een a4 papiertje mn proefjes. Doorgetrokken lijntje voor stap. Stippellijntje voor draf en streepjeslijntje voor galop.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 20:50

Binkie_Eline schreef:
Ik heb een spel gespeeld, volgens mij was het iets met Anky, en dan haar eerste pony.
Daar moest je wel lessen rijden, dus je reed in de bak, maar je kan daar zelf je figuren rijden als je geen zin hebt om de figuren van de les te rijden. Je krijgt dan dus geen punten omdat je de route niet volgt die je moet volgen, maar je kan wel zelf je proef oefenen! Ik weet alleen niet precies of deze nog te krijgen is.

Riding Star *\o/*